КЗП: При онлайн пазаруването ниската цена е повод за притеснение
Експертите със специални предупреждения за търговията в социалните мрежи
Козметичният магнат Шарлот Тилбъри не крие, че е една от феновете на Формула 1
Козметичната империя на Шарлот Тилбъри не само доминира в индустрията за красота, но и оставя своя отпечатък в света на Формула 1, по данни на Fortune. Тилбъри, известна с грима на световни звезди, е дългогодишен фен на моторните спортове, запалена от детството си, когато баща ѝ я води на картинг пистата. Сега тя е сред основните спонсори, които работят за трансформацията на Формула 1 в модерен и инклузивен спорт, привлекателен за женската аудитория.
Подкрепата на Тилбъри
В интервю за Financial Times, Тилбъри споделя: „Във Формула 1 има нещо неземно. Това е еуфорично изживяване, пълно с адреналин и хаос.“ Неинaта компания Charlotte Tilbury Cosmetics, основана през 2013 г., стана първата козметична марка, спонсорираща изцяло женското подразделение на Формула 1, наречено Formula 1 Academy. Академията е създадена с цел да предостави на млади женски пилоти, на възраст между 16 и 25 години, възможности за развитие, достъп до писти и техническа подкрепа, което е критично за тяхното напредване в кариерата.
Жените в спорта
Шарлот Тилбъри е известна с провокативните си продукти, като парфюма More Sex и палитрата Glowgasm. „Обичам да нарушавам правилата и да разчупвам статуквото. Светът все още не е там, където трябва да бъде по отношение на подкрепата за жените. Защо повече жени не могат да бъдат представени в спорта?“, пита тя.
Според изпълнителния директор на Формула 1 Стефано Доменикали, компанията е осъзнала, че жените представляват значителен пазарен дял, като през 2017 г. едва 8% от феновете са били жени.
Експертите със специални предупреждения за търговията в социалните мрежи
Целта е да се намали замърсяването на въздуха
Клиентите ще плащат 10% по-малко, отколкото преди