Коктейли за 10 млн. долара на US Open - какво пият феновете на тениса?

Свят

Продажбите на напитката могат да покрият общия награден фонд на шампионата за победителя на сингъл при мъжете и жените

 

По време на US Open, който се провежда в момента в Ню Йорк, продажбите на един коктейл ще надхвърлят 10 милиона долара преди края на турнира от Големия шлем на 8 септември, съобщава CNN. 

Продажбите на напитката могат да покрият общия награден фонд на шампионата за победителя на сингъл при мъжете и жените - по 3,6 млн. долара тази година. 

Honey Deuce - микс от водка, лимонада и малинов ликьор, както и характерните топчета от пъпеш - се превърна в голям успех както за Grey Goose, така и за турнира. Това е резултат от стратегическа маркетингова кампания, която се разрасна с нарастването на популярността на тениса. 

Можете да закупите Honey Deuce на US Open 2024 на цена от 23 долара и да запазите възпоменателната колекционерска чаша за спомен до изчерпване на количествата.

Откритото първенство на САЩ е едно от най-големите спортни събития в света. В деня на откриването, 25 август, на терена в Куинс влязоха рекордните 74 641 фенове. 

Очаква се огромните тълпи да продължат. Според Sports Business Journal Американската тенис асоциация има за цел да привлече 1 милион фенове на Откритото първенство на САЩ тази година - най-много в 56-годишната му история. От StubHub съобщиха за CNN, че продажбите на уебсайта за вторични билети са на път да надминат всички предишни събития от US Open.

Това са много хора, които могат да си купят популярната - но все по-скъпа - напитка с подпис на турнира.

Коктейлът води началото си от 2007 г., когато Grey Goose спонсорира за втора година водката US Open, а през 2023 г. удължава договора си за още пет години. Марката се нуждаеше от напитка, която да отговаря на параметрите за лесно сервиране в среда с голям капацитет, като например натоварено спортно събитие, и да има лек и освежаващ вкус за горещите дни.

Напитката е измислена от бившия посланик на Grey Goose и ресторантьор Ник Маутън, който бил на фермерски пазар, когато го споходило вдъхновение.

„Той видял там медена роса и си казал „Какъв е вкусът на лятото?“. Алеко Аскета, вицепрезидент по маркетинга на Grey Goose, разказва пред CNN. Така се ражда Honey Deuce.

Коктейлът, в който се смесват водка Grey Goose, лимонада и струйка малинов ликьор Chambord, гарниран с три парчета манов мед, загребани като топки за тенис, се превърна в звездата на турнира от Големия шлем и в социалните мрежи.  

По време на миналогодишното събитие на концесионните щандове в Националния тенис център на USTA „Били Джийн Кинг“ в Куинс бяха продадени рекордните 460 275 бр. по 22 долара всеки - с  пластмасова чаша, която може да се запази - и бяха реализирани продажби за над 10,1 млн. долара.

От създаването му преди почти две десетилетия досега на US Open са продадени над 2,2 милиона броя Honey Deuces, като тази година продажбите вероятно отново ще подобрят рекордите, тъй като посещаемостта на US Open продължава да расте.

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст