
След 156 години: Крал Чарлз спира кралския влак, за да пести пари
Кралският влак скоро ще напусне гарата за последен път
От кога влизат в сила тези пътувания и колко ще струват?
Авиокомпанията Wizz Air, която по-рано тази година получи незавидната титла „Най-лошата авиокомпания в Европа“ от потребителската организация Which?, обяви, че пуска полети на дълги разстояния. Базираната в Унгария компания ще започне да лети от Лондон Гетуик до Джеда, Саудитска Арабия през март 2025 г. и ще последва през юни с маршрут от Милано до Абу Даби, съобщава Euronews.
Ще има ли промяна в полетите?
Известна като авиокомпания без излишни екстри, с всички добавки, които струват допълнително на клиентите, полетите на дълги разстояния на Wizz Air вероятно ще предложат почти същото изживяване, както при по-кратки пътувания. Главният изпълнителен директор на компанията, Йожеф Варади, очевидно е наясно с това, като казва, че се надява клиентите, които имат бюджет да са готови да „понесат болката“ на изтощителните по-дълги полети.
Варади потвърди, че подобно на услугите на къси разстояния в Европа, полетите на Wizz Air до Близкия изток ще имат само икономични места на борда.
Какъв ще бъде полетът на дълги разстояния с Wizz Air?
Седалките ще бъдат в същия формат като тези на полетите на къси разстояния и със сигурност няма да се накланят или да се предлагат някакви луксозни функции. Въпреки това Варади казва, че е уверен, че пътниците ще бъдат доволни от „ултра евтиното“ изживяване и очаква да пусне други подобни маршрути в близко бъдеще.
Тарифите ще започват от 160 евро за пътници от Великобритания за еднопосочен полет до Джеда. На връщане пътуванията ще бъдат малко по-евтини. Тази цифра е около половината от стандартния полет до града до Саудитска Арабия, ако се резервира днес.
Wizz Air правилната авиокомпания ли е за такъв полет?
Напоследък компанията се опитва да прави по-големи крачки в индустрията, като миналия месец обяви абонамент за „Летете повече, спестете повече“. Въпреки тези опити да подобри репутацията си, авиокомпанията е класирана като най-лошата в Европа от Which? за две последователни години.
В последното класиране тя получи само една звезда както за комфорта на седалката, така и за обстановката в кабината и само по две звезди във всяка друга категория. От Which? установиха, че около 44% от анкетираните пътници съобщават за някакъв проблем с пътуването си, включително разделение от спътници, които не са платили за избор на място.
Кралският влак скоро ще напусне гарата за последен път
Устойчивата кожа от динозавър може да намери приложение и в автомобилната индустрия
Как работи технологията?