Какво е скритото послание в логото на Adidas?

Трите ивици имат своето значение

 

Три ивици - това е всичко, което е необходимо, за да състави логото на Adidas, но всъщност има много по-дълбоко значение зад разпознаваемото изображение.

Известната марка за спортно облекло променя визията си няколко пъти, откакто е основана за първи път през 1949 г., като по онова време произвежда само спортни обувки, пише Unilad=

Настоящото лого включва три ивици, които бавно се увеличават по размер, образувайки нещо като триъгълник.

Adidas е основана от Адолф Даслер, от неговото име всъщност е съставено и името на марката. Той в началото поддържа нещата прости с оригиналното лого, като го проектира върху обувка за лека атлетика емблематичните три ленти.

Защо три? Всъщност няма нищо общо със самия номер. Даслер просто тества различен брой ивици и установява, че три се показват най-видно във фотографията, което ги прави по-лесни за рекламиране. Очевидно изследванията му се изплатиха.

Едва през 1972 г. марката започва да продава облекло заедно със своите обувки, по което време екип от лидери и дизайнери измислят логото на Trefoil. Това лого включва три фолиа във формата на листа, като трите ивици преминават през листата.

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст