Как авиокомпаниите избират филмите, които ще гледате по време на полет

За да бъдат в течение, авиокомпаниите трябва периодично да премахват и добавят заглавия в зависимост от тяхната популярност

Авиокомпаниите внимателно подбират филмите и телевизионните предавания, които пътниците си пускат по време на полета си.

Превъртането през заглавията по време на едночасов полет понякога може да изглежда като безсмислено занимание, но авиокомпаниите имат специални екипи, посветени на осигуряването на перфектното забавление по време на полет, казва Business Insider.

Авиокомпанията Delta Air Lines е инвестирала 1 млрд. долара в забавление на пътниците през последното десетилетие. Delta и нейните конкуренти работят с холивудски студия, за да осигурят блокбъстъри и инди филми.

Един скъпоценен камък, на който пътниците на United и Delta се насладиха тази година, е „Индиана Джоунс и реликвата на съдбата“, най-новата част от класическата филмова поредица.

Авиокомпаниите обслужват разнообразни пътници.

Мария Стоянова, директор продуктово развитие в JetBlue, каза, че нейният екип търси нови издания като „Барби“ и „Супер Марио“, но със сигурност ще включват класики като „Приятели“ и „Офисът“. "

За да бъдат в течение, авиокомпаниите трябва периодично да премахват и добавят заглавия в зависимост от тяхната популярност. За Delta това е на всеки 6 до 12 месеца. Заглавията продължават да са в каталога на JetBlue около 4 до 10 месеца.

United се опитва да намери съдържание, което да е подходящо за всички негови пътници и избягва заглавия, които могат да направят летенето по-малко приятно като "Змии в самолета".

Най-гледаните заглавия на полетите на United през 2023 г. са били „John Wick: Chapter 4“ и „The Last of Us“. Междувременно "Sound Therapy" е най-популярното аудио, според публикация в LinkedIn от компанията.

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст