Jaguar представя новото си лого и рестартира производството на електромобили

Свят

Първият автомобил в рамките на новата марка ще бъде GT с четири врати

 

Производителят на луксозни автомобили Jaguar представи ново лого и брандиране преди подновяването на дейността си като марка, която се захранва само с електричество, съобщава BBC. 

Британският автомобилен производител, собственост на Tata Motors, ще пусне три нови електрически автомобила през 2026 г., след като преди повече от година спря от продажба нови автомобили, за да се съсредоточи върху преоткриването на марката. 

Като част от ребрандирането си Jaguar разкри чисто ново лого, заедно с нов дизайн на танцуваща котка „Leaper“ и маркетингови лозунги като „delete ordinary“.

Новото лого по поръчка, изписано като JaGUar, има „безпроблемно съчетаване на главни и малки букви във визуална хармония“, заявиха от компанията. 

Jaguar обяви, че ще премине към електрически превозни средства през 2021 г.

Управляващият директор Роудън Глоувър заяви, че изключването на новите автомобили от продажба е „умишлено“, тъй като се цели да се създаде бариера между старите модели и новите автомобили Jaguar.

„Трябва да променим представата на хората за това какво представлява Jaguar“, каза той. „А това не е просто и лесно да се направи. Така че наличието на пауза между старото и новото всъщност е много полезно.“

Главният криейтив директор на Jaguar Land Rover (JLR) Джери Макгавърн заяви, че Jaguar има „своите корени в оригиналността“ и че основателят на компанията, сър Уилям Лайънс, е вярвал, че тя „не трябва да бъде копие на нищо“.

Новата марка Jaguar е „с въображение, смела и артистична“ и „уникална и безстрашна“, добави той.

Първият автомобил в рамките на новата марка ще бъде GT с четири врати, заявиха по-рано от JLR.

Последвайте businessnovinite.bg в INSTAGRAM

Последвайте businessnovinite.bg във FACEBOOK

Последвайте businessnovinite.bg в LINKEDIN

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст