До 10 000 работни места в Bosch са застрашени
През 2023 г. компаниите на Bosch у нас са реализирали оборот в размер на почти 431 млн. лв.
Съвременните маркетингови техники могат да имат неблагоприятен ефект върху пътната безопасност?
Скорошно проучване на Университета на Западна Англия (UWE Bristol) и Agilysis, анализиращо над 400 000 пътни произшествия във Великобритания, показа, че шофьорите на определени марки автомобили, като Subaru, Porsche, BMW и Jaguar имат повече катастрофи, причинени от агресивни маневри, отколкото марките като Skoda, Hyundai и Suzuki.
По думи на Алън Тап, професор по социален маркетинг в UWE Bristol's Business School, до голяма степен за това са виновни рекламите на автомобилите, които подтикват бързо шофиране.
„Ние знаем, че някои производители на автомобили харчат стотици милиони долари по света всяка година, рекламирайки своите автомобили с изображения, които в някои случаи едва доловимо предполагат връзка между тяхните марка и „шофиране с висока скорост“, казва той.
Разбира се, тези производители спазват законите и разпоредбите, които ги управляват, и ние не предлагаме друго. Но тези открития повдигат въпроса: достатъчно добри ли са законите?
Сега, когато тези данни излязоха наяве, трябва ли да притискаме производителите и всъщност регулаторите да погледнат отново начина, по който съвременните маркетингови техники могат да имат неблагоприятен ефект върху пътната безопасност?
През 2023 г. компаниите на Bosch у нас са реализирали оборот в размер на почти 431 млн. лв.
БНБ предупреждава за рисковете и последиците от новия бюджет
Zalando ще предложи 6,50 евро за всяка акция About You