1 USD
1.81684 BGN
Петрол
Bitcoin
$67,746.4

Евро 2024: Продажбите на бира в немските железници се удвоиха

Свят

Deutsche Bahn каза, че повече от 3 милиона души са използвали неговите високоскоростни ICE

 

Националният железопътен оператор на Германия съобщи, че 3 милиона души са използвали влакове през първите няколко дни от началото на европейското по футбол. Бумът в продажбите на бира и закуски също увеличава хазната на закъсалата компания Deutsche Bahn, казва DW.

Deutsche Bahn удвои продажбите си на бира през първите шест дни на Евро 2024, съобщи националният железопътен оператор на страната в неделя.

Европейското първенство по футбол се провежда на стадиони в 10 града в Германия до 14 юли.

Deuche Bahn каза в изявление, че феновете са изпили 44 588 литра бира - два пъти повече от обичайния обем - които са били закупени на борда между 14 и 19 юни.

Продажбите на храна също се увеличава от турнира - 63% увеличение на търсенето на колбаси братвурст.

Един от спонсорите на Евро 2024, Deutsche Bahn каза, че повече от 3 милиона души са използвали неговите високоскоростни ICE и междуградски влакове през първите шест дни на турнира, включително хиляди футболни фенове.

Компанията е продала 182 000 билета за фенове, около 60 000 Fan BahnCards (железопътни карти) и около 7000 Interrail карти, които включват пътуване до и от други европейски страни.

Deutche Bahn е заложил на допълнителни 10 000 места на ден около дните на мача и предлага намалени тарифи за притежателите на билети.

Градовете, в които са пристигнали най-много фенове, са столицата на Германия, Берлин, на 1-во място, следвана от Франкфурт и Мюнхен.

Десетки градове също създадоха зони за наблюдение на „фен зони“ с огромни телевизионни екрани, които видяха големи тълпи, много от които пътуваха с влак.

Закъснелите пътувания с влак се превърнаха в основен проблем за германските пътуващи през последните години. Някога смятана за символ на германската ефективност и точност, железопътната мрежа на страната е все по-засегната от това, което според наблюдатели е хронично недостатъчно инвестиране и стачки на работниците.

Операторът планира обширен ремонт на железниците до 2030 г., въпреки че основната работа ще започне едва след приключването на еврото.

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст

Свързани статии

Галерии