Компанията за облачни услуги pCloud пуска нов продукт до няколко седмици

Основателят на pCloud Туньо Зафер винаги е с поглед към бъдещето

Ако един бизнес е успял да прескочи първата, третата, петата година, това значи, че вече е горе-долу устойчив и по-трудно може да бъде направена грешка, която да счупи модела.

Това каза в новия епизод на Бизнес Видео Подкаста Туньо Зафер, главен изпълнителен директор на pCloud, една от най-сигурните платформи за разпространение на данни в света.

Компанията стартира през 2013 г. и вече може да се похвали с 16 милиона потребители, които са използвали облачните услуги. В началото започват бизнеса на пазар, на който се конкурират с мастодонти като Google, Apple и Dropbox, но това, което са разбрали във времето е, че нещата се получават, ако можеш да намериш слабо звено в даден продукт или услуга и да го покриеш, но с мисъл за клиента.

Слабостта, която открива екипът на pCloud, е сигурността.

„Информацията е новото злато, а много хора не се замислят как я съхраняват, не са наясно как да я защитят“, казва Зафер. Затова и започват дейността си с основен фокус върху сигурността – единствено потребителите знаят какви са файловете им в облака и какво съхраняват в него като съдържание.

„Най-слабото звено си остава самият човек, който във времето не се променя като потребител, а пази старите си навици – да пази една и съща парола, например, която слага на всичките си приложения“, допълва експертът и споделя, че най-новият продукт, който разработват сега, е за съхранение на пароли. Очаква се услугата да бъде достъпна до няколко седмици.

„Много се вслушваме в клиентите ни и внимаваме кое, как използват, държим нашите услуги да бъдат най-достъпни и лесни за потребители“, категоричен е Зафер.

Основателят на pCloud e с поглед към бъдещето. Компанията търси следващите тенденции. За тях загатва разликата в поколенията – ако нашите файлове и информация са подредени по папки, при новото поколение не е така – те създават съдържание постоянно и захвърлят всичко в cloud-a. Идва момент обаче, в който ще се чудят как да намерят информацията в облака затова и компанията трябва да намери начин как да структурира данните им по възможно най-удобния начин. Това е надграждане на облачните услуги – да отговориш на начина, по който потребителите променят мисленето и навиците си.

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст