Никола Минков: „Черният петък“ в България вече е по цял месец (ВИДЕО)
Потребители си поръчват еднакви продукти за проба и после ги връщат, което е проблем за бизнеса
На проведената ежегодна конференция Sellers’ Day на eMAG бяха представени резултатите и бъдещите планове за развитието на една от големите общности на онлайн търговци
Г-н Бланита, какви са основните изводи от тазгодишния Sellers’ Day на eMAG?
Всяка година организираме това голямо събитие за търговци на eMAG Marketplace, за да обсъдим резултатите, да представим нови възможности и да планираме бъдещето. За първи път след пандемията имахме хибридна конференция, която ни даде възможност да се срещнем очи в очи и да структурираме програмата в ползотворен разговор за бъдещето на електронната търговия в региона.
Имахме удоволствието да съобщим, че продажбите на eMAG Marketplace търговците в платформата eMAG.bg са се увеличили с над 13% през първите девет месеца на 2023 г. спрямо същия период на миналата година. С близо 9 500 търговци, които развиват своя бизнес на eMAG Marketplace в България, и 53 000 в платформата в целия регион, виждаме една растяща и енергична екосистема, готова да оформи следващото ниво на електронната търговия.
Как eMAG подкрепя този растеж?
Със стратегически подход на инвестиции на групово ниво ние предоставяме редица полезни инструменти и възможности. Особено перспективна е нашата програма за трансгранични продажби, вече достъпна за българските търговци, която им помага удобно и професионално да разширят бизнеса си към другите пазари, където оперира eMAG, като по този начин печелят конкурентно предимство, изграждат международна клиентска база и полагат основите за дългосрочен успех. eMAG може да осигури подкрепа с автоматична синхронизация между платформите, решения за фулфилмънт и логистика за складиране, управление на поръчките и доставка и дори превод на документация за предлаганите продукти.
Друг добър пример е еднаквата такса за доставка на шкафчета easybox – българските търговци в платформата вече използват и оценяват удобството на тази услуга, която им позволява да бъдат по-конкурентни по отношение на ценообразуване, бърза и удобна доставка за клиентите. С еднаквата такса за доставка до easybox клиентите вече могат да имат същото отлично изживяване на платформата eMAG.bg, като по този начин се разширява базата на търговци и се повишава ангажираността на потребителите.
Ние ценим и оценяваме представянето и на eMAG Sellers' Day връчихме награди за рекламни бюджети на стойност 42 000 лв. за търговци, които са отбелязали забележителни резултати през последната година – нашите шампиони в електронната търговия по отношение на ангажираност, стратегия на кампания, реклама, трансгранично сътрудничество, растеж, дейност за пример и разширяване на продуктовата гама.
Електронната търговия се превърна в ежедневен навик за клиентите и те избират интернет не само за големи покупки, но и за ежедневните си нужди – как eMAG Marketplace отговаря на тази тенденция?
Както винаги до сега, ние се стремим да предвиждаме възникващите тенденции и промени в поведението на клиентите и използваме технологичния напредък, за да разполагаме днес с решенията, които ще се търсят утре. Благодарение на този подход офертите на продукти, предлагани от търговци в българския eMAG Marketplace, са се увеличили с 3,77 милиона от началото на тази година, което е със 166% повече от същия период на миналата. Така клиентите вече имат на свое разположение над 6 милиона продукта, продавани от eMAG Marketplace в България – в голям брой различни категории. Всичко това, както и достъп до население от над 35 милиона жители в България, Румъния и Унгария, е както ценна възможност за растеж, така и отговорност да се поддържат високи стандарти в електронната търговия и да се подкрепя устойчиво кръговата икономика в региона.
С поглед напред, какво могат да очакват търговците и клиентите от eMAG по отношение на кампании и цялостното потребителско изживяване?
Търговците имат възможност да се включват в различни кампании на платформата – от ежедневни до седмични. В момента сме в активна фаза на подготовка за най-голямото търговско събитие на платформата за годината – eMAG Black Friday 2023 г. – с акцент върху осигурените наличности, подбор на участващите продукти, за да се гарантира, че клиентите ще имат отлично изживяване. За търговците, участващи в кампанията, се подготвят специални условия, които могат да бъдат разгледани в eMAG Academy – нашата специална образователна и информационна платформа. С новите инструменти и програми, на разположение на eMAG Marketplace търговците, очакваме да имаме още един успешен Black Friday, допълнително отключвайки потенциала за електронна търговия в региона.
*Платен материал
*Материалът е предоставен от eMAG.
Потребители си поръчват еднакви продукти за проба и после ги връщат, което е проблем за бизнеса
Забраната, която ще обхване платформи като X, TikTok, Facebook и Instagram
От компанията потвърдиха за проблем в световен мащаб