
6 луксозни часовника, които не са Rolex
Ако искате луксозен часовник на достъпна цена, ето някои предложения
eMAG Marketplace България предоставя на повече от 8000 Marketplace търговци канал за продажби в страната и чужбина
Най-новата инициатива на един от водещите онлайн търговци в региона осигурява лесен и интегриран достъп до над 5 милиона потенциални клиенти в eMAG Marketplace Румъния и потенциален достъп до 19 милиона население
С постоянния си стремеж да съдейства на местните предприемачи да постигнат успех в дигиталната икономика и да стимулира ефективно развитието на електронната търговия в региона eMAG вече предлага още една опция за отключване на потенциала на трансграничните онлайн продажби. Новата програма позволява на българските търговци в платформата лесно и професионално да разширят бизнеса си в eMAG Marketplace Румъния, като по този начин придобиват конкурентно предимство, изграждат международна клиентска база и полагат основите за дългосрочен успех на бизнеса им. С над 5 милиона клиенти eMAG Румъния е един от важните фактори в електронната търговия в региона – от над 20 години румънците познават онлайн платформата, която беше отличена за най-ценен румънски бранд през 2022 г. от Brand Finance*.
„Международната експанзия е важна стъпка за всяка компания и включвайки се в трансграничната ни програма, българският бизнес може почти мигновено да се позиционира в съседна Румъния, с население от над 19 милиона души. Това е отлична възможност за местните търговци да се възползват от технологията и програмите, които сме разработили, за да помогнем за растежа им, и да използват максимално възможностите, които електронната търговия предоставя в целия регион“, каза Силвиу Гугуи, управител eMAG България.
eMAG внимателно са анализирали и адресирали специфичните предизвикателства, идващи с трансграничното разширяване на онлайн продажбите, като езикова бариера, куриерски услуги и обслужване на клиенти, логистика и фулфилмънт, регулации. В новата им програма са интегрирани решения, които ще помогнат на българските предприемачи да менажират тази важна стъпка, извеждаща бизнеса им на изцяло ново ниво.
Документацията на всички допустими продукти в портфолиото на българските търговци, участващи в трансграничната програма eMAG, може да бъде преведена автоматично безплатно; на търговците ще бъде предоставен списък с трансгранични куриерски компании, интегрирани в платформата eMAG Marketplace България, които могат да доставят от техния склад до краен клиент в Румъния; и обслужването на клиенти се предоставя от eMAG на румънски език, докато българските търговци получават съдействие на български в центъра за съобщения.
За по-нататъшно улесняване на процеса, eMAG Румъния ще създаде акаунти в своя Marketplace за участващите български търговци и ще сключи договори с тях – като предостави лесни стъпки, които да следват, за да се регистрират за достъп до новия пазар. Информацията между платформите ще бъде синхронизирана, така че всички детайли и инструменти да са достъпни на едно място.
С инвестиции в международна експанзия на стойност шест пъти повече от предходната година, насочени към логистика, подобряване на услуги и разнообразяване на офертите, на групово ниво eMAG потвърждава своя ангажимент и доверие в потенциала на региона.
В България eMAG оперира от 11 години, през които инвестира в услуги с добавена стойност, предназначени да помогнат на клиентите да спестяват време и пари. eMAG Marketplace България предоставя на повече от 8000 Marketplace търговци канал за продажби в страната и чужбина, достигайки до милиони потенциални клиенти.
* Brand Finance оценява силата и стойността на повече от 5000 глобални марки всяка година. Повече за класацията за Румъния за 2022 г. можете да намерите на чуждестранния сайт: https://brandirectory.com/rankings/romania/, а за методологията тук: https://brandirectory.com/methodology
*Платен материал
*Материалът е предоставен от eMAG.
Ако искате луксозен часовник на достъпна цена, ето някои предложения
Как вулканите могат да станат източник на устойчиво строителство
Вече са създадени такива сайтове, насочени към потребители на криптовалути