Коронацията на крал Чарлз III струва на данъкоплатците 72 млн. паунда
52 % от лондончани не смятат, че коронацията трябва да се плаща от данъкоплатците
Освен семейство те са създатели на тайната кутия с козметика BelleBox
Да работиш с човека, когото обичаш, може да бъде рецепта за успешен бизнес с взривоопасни елементи. За някои хора прекарването на толкова много време с половинката звучи като сигурна рецепта за семейни проблеми, а според едно британско проучване само 21% от хората смятат, че да работиш със съпруга или съпругата си е положително.
Тази седмица ще ви срещнем с основателите на една от първите тайни кутии с козметика у нас – BelleBox – Валентина и Стоян Добреви, за да ни дадат няколко съвета как работят заедно успешните двойки в България.
Двамата са заедно вече цели 11 години, а съвместната им история започва по класическата формула „общи приятели“. По това време Стоян учи във Великобритания и се връща за лятната ваканция в родния си град Бургас, където на едно парти с приятели се появява и Вал.
„Аз си я бях харесал и преди това и си казах: „Добре отивам“, казва Стоян. Макар че по онова време всичките му приятели се опитват да я запознаят с друго момче, Вал казва, че любовта между нея и Стоян пламва веднага.
„Аз съм роден на 31.08. В края на лятото тя ми подари една книга и след няколко седмици заминах обратно за Манчестър. Започнах да си чета книгата и когато стигнах до 318 страница (скрият знак е 31.08) тя ми беше написала много хубаво романтично послание и тогава разбрах, че и тя иска да сме заедно и така започна нашата история“, разказва Стоян Добрев.
Няколко години по-късно на Стоян му хрумва да пренесе у нас една много популярна идея по онова време във Великобритания за тайни кутии с козметика. В онзи момент той вече има опит с развиването на стартъп, който дори влиза в един от най-успешните инкубатори в Европа и привлича инвестиции от над 350 хил. евро, но така и този бизнес не пожънва успех и, както казва той „цялото нещо пропада геройски“. Този неуспех обаче му дава тласък да започне да се развива в нова посока.
В началото на 2018 г., когато си остава вкъщи, се сеща за онзи бизнес модел с козметиката и решава да рискува. Скоро към компанията се присъединява и Валентина, която в онзи момент захвърля всичко и макар и с малка доза притеснение се присъединява към идеята на Стоян, с целия риск, че всичко може да се окаже провал.
„За тези 5 години съм преминала през всяка една роля, включително товаро-разтоварна дейност“, усмихва се тя. „Днес, когато вече имаме страхотен екип, основната ми роля е подборът на продукти в кутията.“
„В началото Стоян не правеше разлика между руж, хайлайтър и бронзант. За него всичко беше едно и също и просто се нанасяше на бузите. Имаше нужда от помощ в началото, но днес все повече задобрява. Има и добри попадения, дори днес понякога си позволява да поръчва продукти, без да ги съгласува с мен и момичета в офиса“, казва тя.
Стоян си спомня дори как един ден решава сам да поръча определен гланц. Всички тогава му казват: „Не, не го поръчвай, няма да се хареса.“ Въпреки съветите на Вал и всички колеги в офиса, той не се отказва от идеята си и така този гланц се превръща в един от най-харесваните и чакани продукти от клиентите.
„Оттогава имам по-високо самочувствие за моите избори и им се меся все повече“, смее се той.
Още от началото идеята и на двамата е да работят с максимално големи и качествени брандове и се гордеят, че в последните години успяват да внесат брандове като Huda, Anastasia Beverley Hills, Fenty, Jeffree Star, както и някои български брандове.
52 % от лондончани не смятат, че коронацията трябва да се плаща от данъкоплатците
Дизайнът се основава на руска междуконтинентална балистична ракета
Потребители си поръчват еднакви продукти за проба и после ги връщат, което е проблем за бизнеса