БНБ пуска в обращение сребърна възпоменателна монета, посветена на българската гайда
На гърба на монетата е изобразено стилизирано изображение на двама гайдари
15-кратният шампион по голф използва продуктите и оборудването на марката, откакто влезе в професионалната лига през 1996 г.
Тайгър Уудс и гигантът за спортно облекло Nike прекратиха дългогодишното си партньорство след повече от 27 години.
15-кратният шампион по голф използва продуктите и оборудването на марката, откакто влезе в професионалната лига през 1996 г. Още като 20-годишен Уудс подписа петгодишен договор на стойност 40 млн. долара с Nike, казва BBC.
Сделката се превърна в едно от най-доходоносните партньорства в историята на спорта, тъй като Уудс владееше света на голфа повече от десетилетие. Превръщайки се в една от най-известните спортни звезди в света, Уудс подписа още няколко договора с Nike през цялата си кариерата, включително 10-годишен договор през 2013 г. на стойност около 200 млн. долара.
През 2013 г. изследователски екип проведе проучване за въздействието на Уудс върху продажбите на топки за голф Nike. То установи, че между 2000 г. и 2010 г. компанията е възвърнала 57% от своята инвестиция от 181 млн. долара в Уудс (по онова време) от продажби на топки за голф само в САЩ.
Nike остана верен на Уудс по време на възходите и паденията на кариерата му, включително когато избухна скандал около личния му живот, когато той беше на върха в голфа през 2009 г., като призна, че е изневерил на тогавашната си съпруга.
Тъй като големи марки, включително производителят на бръснарски ножчета Gillette, консултантската фирма за управление Accenture и телекомуникационният бизнес AT&T прекъснаха връзките си с Уудс, Nike остана твърдо зад него и му предложи своята „пълна подкрепа“.
Във вторник Уудс благодари на служителите и другите спортисти, както и на Фил Найт, съосновател и бивш главен изпълнителен директор на Nike, за неговата "страст и визия".
Въпреки че причината за прекратяването на партньорството на Nike и Уудс не е известна, предположенията са, че раздялата ще навреди на марката.
През 2016 г. компанията спря продажбата на стикове, чанти и топки за голф след години на спад в продажбите и измести фокуса си върху обувки и дрехи за голф, което включваше спонсорски договори за друго голямо име - четирикратния голям победител Рори Макилрой.
На гърба на монетата е изобразено стилизирано изображение на двама гайдари
Колко харчат пушачите на година за цигари
За китайските бизнесмени е много необичайно да отправят публични нападки към правителството