Никола Минков: „Черният петък“ в България вече е по цял месец (ВИДЕО)
Потребители си поръчват еднакви продукти за проба и после ги връщат, което е проблем за бизнеса
Наши читатели споделиха колко е размерът на таксата
Времето през последните няколко седмици е всичко друго но не и типичното лятно време за юли и няма изгледи скоро да се оправи.
Компания за доставки на храна до домовете в България, въведе такса „лошо време“ за своите клиенти, като същата компания вече е имала подобна практика в Сърбия и други страни в региона.
Компанията казва в свое официално изявление, че в случай на дъжд или сняг доставчиците ще получат бонус, който се събира като допълнителна такса за потребителите. Бонус за доставчика - такса за потребителя.
„Знаем, че при лоши метеорологични условия, трафика е специфичен, вашата ефективност може да се промени, а клиентите желаят да си поръчат храна повече от всякога“, казва компанията в съобщение към своите доставчици.
За да виждат кога могат да получат бонусите в календарите на доставчиците ще има специална иконка с информация за увеличен коефициент за съответния час, тоест всички поръчки доставени в този слот, ще бъдат изчислявани с новия по-висок бонус.
„За София и за всички останали градове този бонус ще е видим в същия ден, поне 3 часа преди започването на даден слот“ допълват от компанията.
Наши читатели споделиха, че таксата е на стойност 1,99 лв.
Потребители си поръчват еднакви продукти за проба и после ги връщат, което е проблем за бизнеса
Забраната, която ще обхване платформи като X, TikTok, Facebook и Instagram
От компанията потвърдиха за проблем в световен мащаб