Никола Минков: „Черният петък“ в България вече е по цял месец (ВИДЕО)
Потребители си поръчват еднакви продукти за проба и после ги връщат, което е проблем за бизнеса
Веригата има дълга история на маркетинг на аромати, включително слънцезащитен крем с аромат на пържено пиле
KFC работи с Homesick Candles, за да пусне две свещи за коледния празничен сезон – свещ Bucket of Chicken и свещ Buttery Biscuit. Компанията създаде и освежител за кола Bucket of Chicken. И трите лимитирани продукта за изчерпани в онлайн магазина на компанията.
Свещта Bucket of Chicken Candle е вдъхновена от оригиналната рецепта на KFC, с нотки на пиле и кафяво брашно, съчетани с черен пипер и целина, и основа от риган, градински чай и чесън. Свещта Buttery Biscuit Candle включва нотки от аромат на мед и печено брашно с карамел, масло и сол, както и мътеница и препечена ванилия.
Това не е първият път, когато KFC прави подобни маркетингови продукти. Веригата пусна слънцезащитен крем с аромат на пържено пиле през 2016 г., например, за да популяризира своето Extra Crispy.
В началото на 2020 г. KFC се обедини с Crocs, за да представи украшения Jibbitz, които миришеха на пържено пиле. По това време компанията каза, че такива продукти не само генерират шум в социалните медии, но също така изграждат разпознаваемост на марката и пробиват бъркотията.
Цената на една свещ е 34,95 долара, а ароматизатора за кола – 12 долара.
Последвайте businessnovinite.bg в INSTAGRAM
Последвайте businessnovinite.bg във FACEBOOK
Последвайте businessnovinite.bg в LINKEDIN
Потребители си поръчват еднакви продукти за проба и после ги връщат, което е проблем за бизнеса
Забраната, която ще обхване платформи като X, TikTok, Facebook и Instagram
От компанията потвърдиха за проблем в световен мащаб