Компания за бързо хранене пуска коледна свещ, която мирише на пържено пиле

Веригата има дълга история на маркетинг на аромати, включително слънцезащитен крем с аромат на пържено пиле

 

KFC работи с Homesick Candles, за да пусне две свещи за коледния празничен сезон – свещ Bucket of Chicken и свещ Buttery Biscuit. Компанията създаде и освежител за кола Bucket of Chicken. И трите лимитирани продукта за изчерпани в онлайн магазина на компанията.

Снимка: global.kfc.com/our-heritage/

Свещта Bucket of Chicken Candle е вдъхновена от оригиналната рецепта на KFC, с нотки на пиле и кафяво брашно, съчетани с черен пипер и целина, и основа от риган, градински чай и чесън. Свещта Buttery Biscuit Candle включва нотки от аромат на мед и печено брашно с карамел, масло и сол, както и мътеница и препечена ванилия.

Снимка: global.kfc.com/our-heritage/

Това не е първият път, когато KFC прави подобни маркетингови продукти. Веригата пусна слънцезащитен крем с аромат на пържено пиле през 2016 г., например, за да популяризира своето Extra Crispy.

В началото на 2020 г. KFC се обедини с Crocs, за да представи украшения Jibbitz, които миришеха на пържено пиле. По това време компанията каза, че такива продукти не само генерират шум в социалните медии, но също така изграждат разпознаваемост на марката и пробиват бъркотията.

Снимка: global.kfc.com/our-heritage/

Цената на една свещ е 34,95 долара, а ароматизатора за кола – 12 долара.

Последвайте businessnovinite.bg в INSTAGRAM

Последвайте businessnovinite.bg във FACEBOOK

Последвайте businessnovinite.bg в LINKEDIN

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст