Историята на една легенда: Защо логото на Lacoste е крокодил?

Рене Лакост извървява емоционален път от тенис корта до света на модата

 

На 18-годишна възраст Рене Лакост живее в Бордо със семейството си и е талантлив ученик в Политехническото училище. Точно като баща си, той беше запален по спорта и играта на тенис отнемаше по-голямата част от времето му. Тази страст най-накрая го накара да изостави обучението си, за да измисли собствения си живот.

Мач след мач, Рене Лакост написа историята на тениса, докато не стана най-добрият играч в света (1926-1927 г.) Със седем титли от Големия шлем зад гърба си, той направи име за себе си - и дори си спечели прякор. В Бостън през 1923 г. капитанът му обещава да му купи куфар от крокодилска кожа, на който се е възхищавал на витрината на магазин, ако спечели следващия си мач. Рене загуби, но в знак на почит към упоритостта му на корта и във връзка с този необичаен залог американската преса го кръсти „крокодила“.

Прякорът бързо беше възприет в света на тениса. Самият Рене дори го насърчи, като помоли своя приятел и стилист Робърт Джордж да пришие крокодил върху белите якета, които носеше, когато пристигаше на корта. И с това започна легендата на един велик бранд.

Снимка: en.wikipedia.org

През 1930 г. Рене Лакост се жени за шампионката по голф Симон Тион де ла Шом. Въпреки факта, че по онова време голфът е запазен за мъжете, тази дръзка жена се превърна в една от фигурите, които разтърсиха общоприетите обичаи и помогнаха да се промени светът. Двойката живееше според ценностите на високи постижения, смирение, страст и честна игра - ценности, които ръководеха семейството на Лакост и бяха предадени на Катрин Лакост, световен отборен шампион по голф (1967 г.).

 

През 1933 г. Рене донесе революция на кортовете под формата на гъвкава, лека поло тениска от памук "petit piqué". През 1933 г. той основава Lacoste с Андре Жилер, която става първата марка, която включва лого върху облеклото си.

През 50-те години на миналия век дрехите Lacoste започват да се изнасят по целия свят. Отвъд своите продукти, Lacoste се определя и от спортен дух, който продължава да ръководи избора на марката и днес както в нейните колекции, така и в ангажиментите към обществото и устойчивостта.

През 1963 г. синът на Лакост- Бернард поема управлението на компанията.

Снимка: en.wikipedia.org

Днес брандът е един от най-известните и купувани в света. Сега, почти 90 години по-късно, поло тениската Lacoste е удобна за мъжете и с нея се чувстват комфортно в офиса, навън на вечеря и по други приятни поводи. Има и някои хубави класически решения за дамите.

Всяко облекло, което Lacoste произвежда, е направено от висококачествени материали и издържа дълго време. Кройката и стилът на дрехите не приличат на никоя друга марка. Когато носите поло тениска, важно е тя да стои добре на всички места. Поло тениската трябва да направи ръцете, гърдите и раменете ви да изглеждат по-големи и по-силни. Поло ризите Lacoste имат този ефект и се предлагат в различни кройки, за да задоволят клиенти от всякакъв размер.

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст