1 USD
1.72426 BGN
Петрол
61.43 $/барел
Bitcoin
$96,827.7

McDonald's претърпя най-големия спад в продажбите от времето на Covid-19

Финанси

Според компанията клиентите се борят с чувство на несигурност

McDonald's претърпя най-големия спад в продажбите в САЩ от времето на Covid-19, като понижението беше обяснено с притесненията на хората относно американската икономика, предаде BBC.

Въпреки че веригата използва всякакви маркетингови стратегии за привличане на клиенти, включително сътрудничество с Minecraft, те не успяха да привлекат повече или поне нормалния брой клиенти през първите три месеца на годината.

Главният изпълнителен директор на компанията Крис Кемпчински заяви, че клиентите "се борят с чувство на несигурност, но той увери инвеститорите, че компанията "може да се справи дори с най-трудните пазарни условия".

Изберете магазин

Разгледай онлайн нашите промоционални брошури

Цените са валидни за периода на акцията или до изчерпване на наличностите. Всички цени са в лева с включен ДДС.
Advertisement

McDonald's работи усилено от месеци, опитвайки се да възстанови интереса на клиентите си след негативната реакция към увеличаването на цените, особено сред домакинствата с по-ниски доходи. Въпреки тези усилия, приходите в обектите на компанията в САЩ, които са отворени от поне една година, спаднаха с 3,6% през първите три месеца на 2025 година в сравнение с миналата година.

Това е най-големият спад в продажби в САЩ от трите месеца от края на юни 2020 г., когато бяха в сила ограничения заради Covid-19. Този път изненадващото намаляване в продажбите съвпадна със свиването на американската икономика, която се сви с годишен темп от 0,3% през първите три месеца на 2025 г., което е първият тримесечен спад в производството от 2022 година насам.

В отговор на данните, президентът Тръмп призова за търпение, като заяви, че има нужда от "малко време" и описа числата като отражение на "икономиката на Байдън", визирайки своя предшественик.

Цифрите за веригата за бързо хранене отразяват първите два месеца от мандата на Доналд Тръмп, като отчетният период приключи точно преди поредицата от обявяването на новите глобални мита на 2 април.

През същия тримесечен период до март спадът в продажбите на McDonald's в САЩ понижи и глобалните приходи на McDonald's с 1%, въпреки нарастващите продажби в Япония, Австралия и Близкия изток.

Последвайте businessnovinite.bg в INSTAGRAM

Последвайте businessnovinite.bg във FACEBOOK

Последвайте businessnovinite.bg в LINKEDIN

Съдържанието е информативно и не представлява консултация, препоръка или съвет за вземане на инвестиционно решение.

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст

Виж всички предложения от брошурата тук