Нова мания: Бутилки придават на чешмяната вода различни вкусове

ESG

Британските деца са полудели по скъпите шишета

Бутилка за напитки, която може да накара водата да има вкус на диня и кола, е най-новата мания в класните стаи в Обединеното кралство.

AirUp, също популярен сред посетителите на фитнес залата, може да бъде толкова голям хит сред учениците, колкото и енергийните напитки Prime, като един учител изчисли, че стойността на бутилките, носена в часа му е около 300 паунда, пише Daily mail.

Шишето, пуснато в Обединеното кралство през 2021 г., може да се напълни с нормална чешмяна вода, но заблуждава мозъка да мисли, че съдържанието му е ароматизирано, благодарение на ароматните капсули. Те освобождават аромати, докато отпивате, които преминават през гърлото към мозъка, където се проявяват като вкус.

Снимка: iStock

Умната технология обаче идва със солидна цена – най-обикновената бутилка струва 24,99 паунда с три капсули, започващи от 4,99 паунда. Версия от неръждаема стомана с пет капсули е 54,99 паунда.

Капсулите се предлагат в набор от вкусове, включително маракуя, бъз, кафе, краставица и кола.

Миналия месец напитката Prime предизвика грабежи и почти бунтове в магазините, след като тийнейджъри се опитаха да се сдобият с бутилки – някои продаваха онлайн за до 100 паунда всяка.

Една обикновена бутилка вода струва само няколко паунда, но родителите в социалните медии споделят как децата им са ги притискали да им купят AirUps, докато манията се разпространява в класните стаи в Обединеното кралство.

AirUp е създадена от Lena Jungst и Tim Jager и пристига в Обединеното кралство през 2021 г.

Германският предприемач Юнгст казва, че бутилката приканва „хората да експериментират малко с вкуса“. Това е нов начин за възприемане на вкуса – нищо подобно не е съществувало преди“.

Самият продукт е широко хвален от родители, които се борят да накарат децата си да пият вода редовно.

 

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст