Бан на социалните мрежи за деца. Ще проработи ли?
Забраната, която ще обхване платформи като X, TikTok, Facebook и Instagram
Това е историята зад изборa да поемеш отговорност в модата
Това е историята на едно трико на малката шампионка по художествена гимнастика Миа, което изминава пътя от ръцете на шивачката, през тези на собствена ѝ майка, стълбицата с наградите и сега търси прегръдките на друга малка бъдеща шампионка…
Деница Стоянова е инфлуенсър, за някои е по-известна като Mom around the world, заради любовта си към пътуванията със семейството и колекцията ѝ от страхотни кадри, в които запаметява пътешествията си в Instagram.
В социалните мрежи тя споделя, че е трудно да си съпруга на професионален футболист и майка на още един малък спортист.
Така в това толкова обвързано с модата и спорта семейство се появява едно лилаво трико за художествена гимнастика.
Деница избира, брои и купува сама всяко едно камъче на дрехата, защото този тип състезателни облекла не се продават в обикновени магазини и в повечето случаи са направени лично за всяка една спортистка.
„Трикото ѝ донесе късмет и днес търси своята нова собственичка. Тези неща се продават трудно, защото имам много гимнастички в България, но това си е трико за състезания, затова го донесох в NOLD, защото мисля, че те могат да го представят много по-добре от мен“, казва Деница.
Освен шампионското трико още няколко сантиментално важни дрехи за инфлуенсърката търсят своите нови собственици в платформата. Самата Деница е една от популярните жени, които основателките на NOLD убеждават да пусне в продажба свои неща, които вече не носи, но са в добро качество и биха били желани от друг.
„Първоначално бях скептично настроена и тъй като много години съм била модел бях привлечена от дрехите първа ръка. Дрехите втора употреба не бяха моето нещо и до този момент нямах нито една такава находка в гардероба си до този момент. След това създателките на платформата Боряна и Ана промениха моето отношението към дрехите втора употреба и производството на дрехи първа ръка“, разказва тя на екипа ни.
Дени ни посреща с рокля на български дизайнер, която се е изчерпала толкова бързо при пускането на колекцията, че нетърпеливо купува роклята веднага щом я вижда пусната в сайта на NOLD от друга дама.
Самата тя ни споделя, че първият подбор на дрехи, който прави за своята разпродажба на гардероб се изчерпва изключително бързо.
„Мога да разкажа историята за своите дрехи и след това дамите да ми изпратят снимка как им стоят на тях. Наскоро едно момиче си купи сет от моя гардероб и след това виждайки го на ново място с друг човек ми стана мило“, допълва Дени.
Деница подкрепя българските брандове, защото знае, че производството в България е трудно казва, че производството на големи количества на ниска цена изобщо не е идеята на модерното общество, а трябва да се произвеждат по-качествени неща в лимитирано количество.
Вижте повече във ВИДЕОТО!
Запознайте се с основателите на платформата:
Забраната, която ще обхване платформи като X, TikTok, Facebook и Instagram
От компанията потвърдиха за проблем в световен мащаб
През тази година 75,9 % от регистрираните автомобили са бензинови