Деница Стоянова - или откога инфлуенсърите се обличат с дрехи втора ръка

Това е историята зад изборa да поемеш отговорност в модата

Това е историята на едно трико на малката шампионка по художествена гимнастика Миа, което изминава пътя от ръцете на шивачката, през тези на собствена ѝ майка, стълбицата с наградите и сега търси прегръдките на друга малка бъдеща шампионка…

Снимка: Евгений Милов
Деница Стоянова е инфлуенсър, за някои е по-известна като Mom around the world, заради любовта си към пътуванията със семейството и колекцията ѝ от страхотни кадри, в които запаметява пътешествията си в Instagram.

В социалните мрежи тя споделя, че е трудно да си съпруга на професионален футболист и майка на още един малък спортист.

Така в това толкова обвързано с модата и спорта семейство се появява едно лилаво трико за художествена гимнастика.

Деница избира, брои и купува сама всяко едно камъче на дрехата, защото този тип състезателни облекла не се продават в обикновени магазини и в повечето случаи са направени лично за всяка една спортистка.

Снимка: Евгений Милов

„Трикото ѝ донесе късмет и днес търси своята нова собственичка. Тези неща се продават трудно, защото имам много гимнастички в България, но това си е трико за състезания, затова го донесох в NOLD, защото мисля, че те могат да го представят много по-добре от мен“, казва Деница.

Освен шампионското трико още няколко сантиментално важни дрехи за инфлуенсърката търсят своите нови собственици в платформата. Самата Деница е една от популярните жени, които основателките на NOLD убеждават да пусне в продажба свои неща, които вече не носи, но са в добро качество и биха били желани от друг.

Снимка: Евгений Милов

„Първоначално бях скептично настроена и тъй като много години съм била модел бях привлечена от дрехите първа ръка. Дрехите втора употреба не бяха моето нещо и до този момент нямах нито една такава находка в гардероба си до този момент. След това създателките на платформата Боряна и Ана промениха моето отношението към дрехите втора употреба и производството на дрехи първа ръка“, разказва тя на екипа ни.  

Дени ни посреща с рокля на български дизайнер, която се е изчерпала толкова бързо при пускането на колекцията, че нетърпеливо купува роклята веднага щом я вижда пусната в сайта на NOLD от друга дама.

Снимка: Евгений Милов

Самата тя ни споделя, че първият подбор на дрехи, който прави за своята разпродажба на гардероб се изчерпва изключително бързо.

„Мога да разкажа историята за своите дрехи и след това дамите да ми изпратят снимка как им стоят на тях. Наскоро едно момиче си купи сет от моя гардероб и след това виждайки го на ново място с друг човек ми стана мило“, допълва Дени.

Деница подкрепя българските брандове, защото знае, че производството в България е трудно казва, че производството на големи количества на ниска цена изобщо не е идеята на модерното общество, а трябва да се произвеждат по-качествени неща в лимитирано количество.

Вижте повече във ВИДЕОТО!

Запознайте се с основателите на платформата:

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст