Burberry смени логото си, което използва повече от 100 години

Корпоративни истории

Логото, което замени класическия образец от 1901 г., бе избрано с конкурс

Burberry вкара всички почитатели на модата в лек шок, когато през уикенда изтри своите акаунти в социалните медии и смени логото си, което е символ на марката от повече от 100 години. Британската къща разкри нова идентичност, която включва модернизирано лого и кампания, пропита с "усещане за Великобритания" под ръководството на новия главен творчески директор Даниел Лий.

Новият директор приложи същия похват с изтриването на социалните мрежи, когато пое Bottega Veneta.

Новото лого на Burberry представя традиционния надпис на компанията с тънък и елегантен шрифт, а класическата емблема на кон е визуализирана с илюстративен контур в бели и тъмносини нюанси.

Логото, което замени класическия образец от 1901 г., бе избрано с конкурс.

Дизайнът на конник, носещ флаг, е бил използван през цялата история на Burberry и е брандиран с думата „Prorsum“ – латинска дума, която се превежда като „напред“.

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст