Опустошени домове, хаос с полетите - Дубай смята щетите от пороя (ВИДЕО)
Президентът наредил да се оценят щетите и да се осигури подкрепа на семействата, засегнати от бурята
Логото, което замени класическия образец от 1901 г., бе избрано с конкурс
Burberry вкара всички почитатели на модата в лек шок, когато през уикенда изтри своите акаунти в социалните медии и смени логото си, което е символ на марката от повече от 100 години. Британската къща разкри нова идентичност, която включва модернизирано лого и кампания, пропита с "усещане за Великобритания" под ръководството на новия главен творчески директор Даниел Лий.
Новият директор приложи същия похват с изтриването на социалните мрежи, когато пое Bottega Veneta.
Новото лого на Burberry представя традиционния надпис на компанията с тънък и елегантен шрифт, а класическата емблема на кон е визуализирана с илюстративен контур в бели и тъмносини нюанси.
Логото, което замени класическия образец от 1901 г., бе избрано с конкурс.
Дизайнът на конник, носещ флаг, е бил използван през цялата история на Burberry и е брандиран с думата „Prorsum“ – латинска дума, която се превежда като „напред“.
Президентът наредил да се оценят щетите и да се осигури подкрепа на семействата, засегнати от бурята
"Искаме да отправим към света послание за мир", казва създателката му
След като дейността се нормализира, ще бъде направена оценка на щетите и ще се определи тяхната стойност