
Верига ресторанти пуска на пазара нов сос, който да привлече потребители от поколение Z
Според проучване, младите имат изявен афинитет към пикантното
Логото, което замени класическия образец от 1901 г., бе избрано с конкурс
Burberry вкара всички почитатели на модата в лек шок, когато през уикенда изтри своите акаунти в социалните медии и смени логото си, което е символ на марката от повече от 100 години. Британската къща разкри нова идентичност, която включва модернизирано лого и кампания, пропита с "усещане за Великобритания" под ръководството на новия главен творчески директор Даниел Лий.
Новият директор приложи същия похват с изтриването на социалните мрежи, когато пое Bottega Veneta.
Новото лого на Burberry представя традиционния надпис на компанията с тънък и елегантен шрифт, а класическата емблема на кон е визуализирана с илюстративен контур в бели и тъмносини нюанси.
Логото, което замени класическия образец от 1901 г., бе избрано с конкурс.
Дизайнът на конник, носещ флаг, е бил използван през цялата история на Burberry и е брандиран с думата „Prorsum“ – латинска дума, която се превежда като „напред“.
Според проучване, младите имат изявен афинитет към пикантното
Спирането цели да се адаптира темпото на производство към „трудния“ европейски пазар
Приходите на компанията от реклама за последното тримесечие са 46,5 милиарда долара