През 2023 г. Ferrari намали общото си потребление на енергия с 4% , спадайки от 1580 TJ през 2022 г. на 1520 TJ . Това намаление е част от текущите технологични и процесни иновации, насочени към повишаване на енергийната ефективност в цялата група. Спирането на високоефективната тригенерационна инсталация, призната от Gestore Servizi Energetici (GSE) с бели сертификати за енергоспестяване, бележи ключова стъпка в това пътуване.
Ferrari удвоява производството на слънчева енергия
През 2023 г. Ferrari намали общото си потребление на енергия с 4%
Ferrari ускорява прехода си към възобновяема енергия, като спира тригенераторната фабрика в Маранело, напредвайки в усилията си за декарбонизация три месеца преди плана, съобщава Reuters.
Ранното изключване води до намаляване на емисиите
Решението за деактивиране на тригенератора с газово гориво, работещ от 2009 г., подкрепя ангажимента на Ferrari за 60% годишно намаление на емисиите на CO₂ от Обхват 1 и 2 . Освен това потреблението на газ метан ще намалее със 70% , което значително намалява въглеродния отпечатък на фабриката.
Удвояване на слънчевия капацитет
За да осигури непрекъснато електроснабдяване, Ferrari удвоява своите фотоволтаични системи от сегашните 5 MWp на 10 MWp до 2030 г. Това разширение ще повиши дела на собствено произведената възобновяема енергия на площадката в Маранело, която в момента отговаря на 40% от енергийните нужди на фабриката заедно със споразуменията за закупуване на възобновяема енергия.
Ferrari обнови електрическата си инфраструктура, включително цялостно обновяване на електрическата подстанция и инсталирането на три нови 40 MVA трансформатора. Тези подобрения подкрепят интегрирането на увеличени възобновяеми енергийни източници и гарантират стабилно енергоснабдяване.
Подобрения на енергийната ефективност
Последни публикации
Австралия се отказва да глобява технологични гиганти за дезинформация
Правителството скоро ще въведе национална забрана за използване на социалните медии от деца под 16 години
Илон Мъск никога не е бил по-богат: Състоянието му вече е близо 350 млрд. долара
Последиците от президентските избори в САЩ са в полза на милиардера
Еволюцията на красотата: Козметична компания и Лувърът с интересно партньорство
Най-голямата козметична компания в света генерира 32,4 млрд. евро за първите 9 месеца на 2024 г.