Автомобилни гиганти обявиха сътрудничество за разработването на "умни" гуми
Финансовите подробности за новия проект не се разкриват
От споделилите своите лични данни, едва 1/3 са проверили дали уебсайтът е защитен
През 2023 г. само 36% от интернет потребителите в ЕС четат декларациите за поверителност, преди да предоставят лични данни, според данни на Евростат.
Повече от половината (54%) от интернет потребителите отказват да разрешат използването на лични данни за реклама, а малко над половината (51%) ограничават или отказват достъп до географското си местоположение.
Освен това 41% са ограничили достъпа до своя профил или съдържание в сайтове за социални мрежи или споделено онлайн пространство.
Що се отнася до защитата на споделените от тях лични данни, само 35% са проверили дали уебсайтът, на който са предоставили личните си данни, е защитен.
Като се вземат предвид всички тези методи за контрол на използването на лични данни, през 2023 г. почти три четвърти (73 %) от интернет потребителите в ЕС ще управляват по някакъв начин достъпа до личните си данни онлайн.
Делът на потребителите на интернет, които управляват достъпа до личните си данни през 2023 г., е различен в различните държави от ЕС. Най-високи дялове се наблюдават във:
Резултатите от проучването на Евростат се отнасят до потребителите на интернет, т.е. лицата, които са използвали интернет през последните три месеца преди проучването и данните отразяват опита им през последните три месеца преди проучването.
Финансовите подробности за новия проект не се разкриват
Германското правителство, което притежава 12% от Commerzbank
Ето с колко пункта Европейската централна банка понижи лихвените си проценти