
Най-добрите "тайни" дестинации в Европа за 2025 г.
Това са малко известни места, далече от туристическата суматоха
„Тайм Уорнър”, собственик на филмовата компания „Уорнър Брос” и популярния филмов канал Ейч Би О, е основният инвеститор в bTV Media Group
Медийният гигант „Тайм Уорнър” купи част от популярната услуга за видео стрийминг и видео по поръчка (VoD) – „Хулу” (Hulu.com). За 10-те процента, които ще има в компанията, „Тайм Уорнър” ще плати 583 млн. долара.
По този начин пазарната стойност на „Хулу” бива оценена на 5,8 млрд. долара – почти три пъти повече, отколкото през 2012 г., пише в. „Уолстрийт джърнал”.
Като част от сделката много от каналите на „Тайм Уорнър” – като Си Ен Ен, „Картун нетуърк”, „Бумеранг”, Ти Ен Ти, Ти Би Ес и др., ще са достъпни в реално време и за потребителите на „Хулу”. Въпреки сериозната инвестиция обаче компанията няма да има свой представител в борда на директорите на „Хулу”.
„Инвестицията ни в „Хулу” подчертава нашия ангажимент към поддръжката и разработката на нови платформи за висококачествено съдържание, които осигуряват отлично потребителско преживяване на зрителите ни по целия свят”, коментира главният изпълнителен директор на „Тайм Уорнър” Джеф Бюкс.
„Инвестицията на „Тайм Уорнър” е голяма стъпка за нас в „Хулу”, които продължаваме да променяме дефиницията на понятието телевизия – и за зрителите, и за рекламодателите. От дълго време двете компании имат плодотворни взаимоотношения”, заяви пък шефът на „Хулу” Майк Хопкинс.
„Тайм Уорнър”, сред активите на който са филмовата компания „Уорнър Брос” и популярният филмов канал Ейч Би О, е и основният инвеститор в bTV Media Group.
Това са малко известни места, далече от туристическата суматоха
Какви уроци могат да научат другите държави?