1 USD
1.69072 BGN
Петрол
62.17 $/барел
Bitcoin
$111,635.0

Защо Lacoste замени крокодила в логото си с... коза

Блясък

Марката преоткрива емблематичното си лого

Френската модна марка е позната с емблематичния крокодил в своето лого, но бърз поглед към социалните мрежи разкрива, че Lacoste заменя крокодила с… коза? 

Защо е направена промяната?

Снимка: Lacoste

В навечерието на US Open марката чества своя посланик Новак Джокович, като трансформира емблематичния крокодил в символа GOAT (Най-великият на всички времена) и дава начало на ексклузивна капсулна колекция.

Снимка: Lacoste

Символичната промяна носи името „От крокодила до козата“. Новак Джокович е посланик на Lacoste повече от осем години и, според бранда, въплъщава това превъзходство, което напълно заслужава подобно честване.

Новата колекция

Снимка: Lacoste

Колекцията GOAT включва пет емблематични артикула – поло, тениска, анцуг, шапка с козирка и панталон, всеки от които носи ексклузивното си лого. Тази лимитирана капсулна серия се предлага в избрани страни по света. Това съобщават от официалното прессъобщение.

Снимка: Lacoste

Считан за най-великия тенисист на всички времена, Новак Джокович държи несравними рекорди: 24 титли от Големия шлем – най-много спечелени някога от мъж, най-голям брой седмици в световната ранглиста и най-много победи в мачове от Големия шлем. Той също така държи рекорда за победи в Мастърс 1000 и е единственият играч, спечелил всеки от тези престижни турнири поне два пъти.

Последвайте businessnovinite.bg в INSTAGRAM 

Последвайте businessnovinite.bg във FACEBOOK

Последвайте businessnovinite.bg в LINKEDIN

Съдържанието е информативно и не представлява консултация, препоръка или съвет за вземане на инвестиционно решение.

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст

Виж всички предложения от брошурата тук