
Чушките и сиренето поскъпват на борсите, картофите и дините поевтиняват
Индексът на тържищните цени леко се понижава
Марката преоткрива емблематичното си лого
Френската модна марка е позната с емблематичния крокодил в своето лого, но бърз поглед към социалните мрежи разкрива, че Lacoste заменя крокодила с… коза?
В навечерието на US Open марката чества своя посланик Новак Джокович, като трансформира емблематичния крокодил в символа GOAT (Най-великият на всички времена) и дава начало на ексклузивна капсулна колекция.
Символичната промяна носи името „От крокодила до козата“. Новак Джокович е посланик на Lacoste повече от осем години и, според бранда, въплъщава това превъзходство, което напълно заслужава подобно честване.
Колекцията GOAT включва пет емблематични артикула – поло, тениска, анцуг, шапка с козирка и панталон, всеки от които носи ексклузивното си лого. Тази лимитирана капсулна серия се предлага в избрани страни по света. Това съобщават от официалното прессъобщение.
Считан за най-великия тенисист на всички времена, Новак Джокович държи несравними рекорди: 24 титли от Големия шлем – най-много спечелени някога от мъж, най-голям брой седмици в световната ранглиста и най-много победи в мачове от Големия шлем. Той също така държи рекорда за победи в Мастърс 1000 и е единственият играч, спечелил всеки от тези престижни турнири поне два пъти.
Последвайте businessnovinite.bg в INSTAGRAM
Последвайте businessnovinite.bg във FACEBOOK
Последвайте businessnovinite.bg в LINKEDIN
Индексът на тържищните цени леко се понижава
Ако нещо звучи твърде хубаво, за да е истина, вероятно е така
Как да се подготвите за отоплителния сезон?