Никола Минков: „Черният петък“ в България вече е по цял месец (ВИДЕО)
Потребители си поръчват еднакви продукти за проба и после ги връщат, което е проблем за бизнеса
Феновете са учудени от решението на актьора за подобна линия продукти
Фенове останаха шокирани, след като се натъкнаха на линията шампоани на Дуейн Джонсън, по известен като Скалата в търговската верига Target. Много от тях изразиха съмнение в социалните мрежи, че плешивият актьор е правилният човек да пусне линия за грижа за косата, казва Daily Mail.
51-годишната суперзвезда стартира мъжката линия за грижа за кожата Papatui миналия месец.
Неговата линия включва както грижа за кожата, така и шампоан за мъже, като актьорът разкрива, че се надява марката му да помогне за премахване на стигмата, свързана с мъжките хигиенни продукти.
Въпреки това, след като забелязаха шампоана на актьора в магазина, много хора останаха повдигнати вежди, тъй като твърдяха, че на Дуейн „не му е работа“ да рекламира линия шампоани, тъй като е плешив
Потребители си поръчват еднакви продукти за проба и после ги връщат, което е проблем за бизнеса
Забраната, която ще обхване платформи като X, TikTok, Facebook и Instagram
От компанията потвърдиха за проблем в световен мащаб