
Рецептата на Google срещу кибератаки: Симулирай хаос, за да оцелееш
Как да защитим бизнеса си като истински експерти разказва Майк Харт
Рекламните изображения на новият парфюм показват червената бутилка със скъпоценен камък
Някога искали ли сте да миришете на изгорен кератин? Странно, но, ако отговорът на този въпрос е "Да", вие сте част от целевата група за най-новата продуктова иновация на Илон Мъск - одеколон Burnt Hair ("Изгорена коса"). Да, можете да го купите.
Ароматът е реализиран след туит, пуснат от Мъск през септември, и се продава чрез The Boring Company на Мъск, която може би си спомняте, че е продавала други нови продукти в миналото, като огнехвъргачката Not-A-Flamethrower.
Рекламните изображения на новия парфюм показват червена бутилка със скъпоценен камък, наподобяващ рубин отгоре. Това не е най-интересният дизайн, ако сте израснали с евтини парфюми, направени от знаменитости, но това е първият аромата на изгорели молекули.
При цена от 100 долара, Burnt Hair едва ли се вписва в категорията „евтини“, но нито съмнителното име, нито високата цена са достатъчни, за да възпрат всеотдайната фенбаза на Мъск да си го купи. До момента са продадени над 10 000 бутилки, което прави печалба от един милион долара… засега.
Как да защитим бизнеса си като истински експерти разказва Майк Харт
Програма на стойност 34,5 млн. лева за подкрепа на интермодални оператори вече е стартирана
Ценните книжа бяха записани от над 60 инвеститори от 17 държави