
Шест дни без транспорт: Как бизнесът помогна на гражданите?
Компания обяви, че ще превози безплатно 100 деца до техните изпити
Рекламните изображения на новият парфюм показват червената бутилка със скъпоценен камък
Някога искали ли сте да миришете на изгорен кератин? Странно, но, ако отговорът на този въпрос е "Да", вие сте част от целевата група за най-новата продуктова иновация на Илон Мъск - одеколон Burnt Hair ("Изгорена коса"). Да, можете да го купите.
Ароматът е реализиран след туит, пуснат от Мъск през септември, и се продава чрез The Boring Company на Мъск, която може би си спомняте, че е продавала други нови продукти в миналото, като огнехвъргачката Not-A-Flamethrower.
Рекламните изображения на новия парфюм показват червена бутилка със скъпоценен камък, наподобяващ рубин отгоре. Това не е най-интересният дизайн, ако сте израснали с евтини парфюми, направени от знаменитости, но това е първият аромата на изгорели молекули.
При цена от 100 долара, Burnt Hair едва ли се вписва в категорията „евтини“, но нито съмнителното име, нито високата цена са достатъчни, за да възпрат всеотдайната фенбаза на Мъск да си го купи. До момента са продадени над 10 000 бутилки, което прави печалба от един милион долара… засега.
Компания обяви, че ще превози безплатно 100 деца до техните изпити
Тези акции правят най-големите движения преди началото на пазара
Как се променя жилищният пазар в Москва през последните 5 години?