
Австралийски милионер похарчи 123 000 долара за най-скъпия самолетен билет в историята
Зад това обаче стои проява на филантропия
Коя е марката зад ексцентричната чанта?
Омарите, подобно на емблематичната марка Louis Vuitton, са знак за лукс и богатство. В най-новата колекция на Фарел Уилямс за френската модна къща той обединява двата символа, за да създаде ексцентрична чанта във формата на омар.
Уилямс се събира отново с един от дългогодишните си сътрудници, японският дизайнер на улично облекло Ниго, за сезон есен 2025 г. Дуото основава свои собствени марки за дрехи Billionaire Boys Club и Icecream през 2003 г. Уилямс и Ниго не работят под марката Vuitton за първи път. Те дебютираха с чифт слънчеви очила по време на управлението на Марк Джейкъбс. Рамките Millionaires 1.0, които се продават и днес, бяха пуснати за първи път през 2004 г.
Омарите в модата
По информация на WWD се чантата във форма на омар да струва около 18 000 долара. Но това няма да е единственото морско създание в колекцията. Талисмани за чанти във формата на тялото и ноктите на създанието също украсиха Vuitton Keepalls, миниатюрни куфари и чанти.
Елза Скиапарели за първи път превърна омарите в модно изявление през 1937 г., когато си сътрудничи със сюрреалиста Салвадор Дали, за да създаде рокля от копринена органза с принт. Испанският художник създаде смесена медийна скулптура, наречена „Телефон с омар“. Оттогава модната къща Скиапарели преоткри роклята с омар, като творческите директори Бертран Гийон и Даниел Роузбери включиха луксозните миди в своите колекции.
Дизайнери като Филип Трейси, Том Браун и Джон Галиано също дебютират с дизайни на тема омар, като първият изработи украсена с кристали Swarovski шапка, носена от Лейди Гага през 2010 г. За модното шоу през есента на 2006 г. за Dior couture, колекцията на Галиано включваше бронирани палта и рокли, наподобяващи опашки от омар.
Последвайте businessnovinite.bg в INSTAGRAM
Зад това обаче стои проява на филантропия
БНБ ще внесе 800 млн. лв. в бюджета тази година
Какво представляват те?