Louis Vuitton и Формула 1 сключват договор за близо 1 млрд. долара

LVMH става глобален партньор на състезанията

 

Луксозни марки като Louis Vuitton и Moët & Chandon ще присъстват на решетката на Формула 1 от следващата година, след като Liberty Media се договори за 10-годишно глобално партньорство с LVMH, което може да струва около 1 милиард долара, по данни на CNBC и Motorsport. 

Louis Vuitton заменя Rolex

Сделката ще започне от 2025 г. и включва участие на марките на LVMH в хотелиерството, активациите и ограничените издания, добавяйки към присъствието, което компанията вече има във Формула 1.

Марката часовници TAG Heuer ще замени Rolex като официален партньор за отчитане на времето. По-рано тази година приключи 12-годишното сътрудничество с Rolex. Връзката между Формула 1 и конгломерата LVMH процъфтява миналата година, тъй като марката на компанията Moet Hennessy спонсорира Гран при на Лас Вегас през 2023 г., състезание, рекламирано от самите собственици на F1 Liberty.

Moët & Chandon е шампанското, пръскано по време на празненствата на подиума на Формула 1 в повечето състезания и вероятно ще се завърне като част от новата сделка, въпреки че не е ясно къде другите луксозни марки под шапката на LVMH, като Louis Vuitton, ще се впишат.

При обявяването на сделката от Формула 1 потвърдиха, че подобни подробности ще бъдат потвърдени през новата година, тъй като президентът Стефано Доменикали приветства забележителното партньорство между двете марки.

„Нашият спорт се основава на безмилостното преследване на високи постижения, ценност, която също лежи в основата на LVMH, така че имам удоволствието да обявя, че това историческо партньорство ще започне през 2025 г.“, каза той.

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст