1 USD
1.80844 BGN
Петрол
74.95 $/барел
Bitcoin
$83,391.8

"Би ли я изхвърлил": Торбичката за сандвичи на Louis Vuitton струва 3 000 долара (ВИДЕО)

Вместо от хартия голямата торбичка е направена от телешка кожа

Носенето на обяд в офиса от вкъщи за повечето хора е начин за спестяване на пари. Надали сред спестовниците се нареждат и хората, които са избрали „кутията“ за сандвичи на Louis Vuitton и Фарел Уилямс, струваща над 3000 долара.

Музикалният продуцент и дизайнер Фарел Уилямс, който беше назначен за креативен директор на френската луксозна модна къща миналия февруари, изглежда е почерпил вдъхновение от класическата хартиената торбичка за сандвич за един от най-новите си дизайни.

Вместо от хартия, голямата торбичка тип клъч, която моделите носеха пъхната под мишница по време на дебютната колекция на Уилямс на Пон Ньоф в Париж миналия юни, е направена от телешка кожа „в точно същия цвят като прочутата хартията за опаковане на модната къща“.

Изберете магазин

Разгледай онлайн нашите промоционални брошури

Цените са валидни за периода на акцията или до изчерпване на наличностите. Всички цени са в лева с включен ДДС.
Advertisement

„Кутията“ беше пусната в продажба на 4 януари в Западен Холивуд, на цена от 3130 долара. Но това не е първият път, когато Louis Vuitton черпи вдъхновение от ежедневните (и традиционно много по-евтини) аксесоари.

В колекцията си Пролет-Лято 2007 модната къща отдаде почит на обичаните по света бюджетни карирани торбички за пране. През 2022 г. марката пусна и чанта, наподобяваща кутия за боя (допълнена с метална дръжка), „украсена с игриви препратки към наследството на Louis Vuitton“.

Чантата за боя е проектирана от покойния творчески директор на компанията Върджил Абло, който в интервю от 2021 г. за дизайнерското списание „Icon“ цитира художника Марсел Дюшан — известен с това, че превръща ежедневните предмети в изкуство.

Други модни къщи също са използвали този подход: през 2014 г. дизайнерът Ашиш Гупта преработи пластмасовата чанта за хранителни стоки в изящно изделие с пайети на висока цена, като каза, че отдава „почит на ежедневието“.

„Това може би е и бунт срещу еднократната природа на бързата мода“, добавя Гупта. „Това е класически предмет за изхвърляне, което превръщаме в нещо дълготрайно, което може да бъде оценено извън обичайния му контекст заради вечното качество на дизайна.“

Снимка: Demnagram/Instagram

Но подобни дизайни понякога предизвикват спорове и подигравки. През 2017 г. Balenciaga пусна чанта за 2145 долара, която изглеждаше точно като емблематичната синя чанта Frakta от 99 цента на Ikea и веднага стана вайръл в социалните медии.

Съдържанието е информативно и не представлява консултация, препоръка или съвет за вземане на инвестиционно решение.

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст

Виж всички предложения от брошурата тук