Изпълнителен директор публикува разплакана снимка след като уволни служителите си

Блясък
 

Оттогава публикацията е получила повече от 6700 коментара и близо 33 000 реакции

Брейдън Уолейк, главен изпълнителен директор на базираната в Охайо маркетингова агенция Hypersocial, сподели в Linkedin своя разплакана снимка в сряда.

Оттогава публикацията е получила повече от 6700 коментара и близо 33 000 реакции.

„Това ще бъде най-уязвимото нещо, което някога ще споделя. Обмислях дали да публикувам това или не. Просто трябваше да съкратим няколко от нашите служители. Виждал съм много съкращения през последните няколко седмици. Повечето от тях се дължат на икономическата криза или друга причина. Нашите? На моя грешка", написа Уолейк до снимката, която показва сълзи, стичащи се по лицето му.

Уолейк казва, че е взел определено решение през февруари, което в крайна сметка е довело до съкращенията. Той все още не е обяснил какво е това решение, но според постовете му LinkedIn, той планира да го направи в бъдеще.

Описвайки съкращенията като „най-трудното нещо“, което някога е трябвало да направи, Уолейк каза, че обича служителите си и не желае той да е „собственик на бизнес, който се ръководи само от парите и не се интересува кого ще нарани по пътя си“.

„Да, аз съм плачещият изпълнителен директор“, каза той.

Някои потребители на LinkedIn се подиграха на публикацията на Уолейк, и предложиха той да се съсредоточи върху подпомагането на бившите си служители, а не върху това как ситуацията е засегнала него самия.

"Моля ви. Уволняването на служители е ужасно за вас, но още по-ужасно за тях. Става дума за грижа за тяхното благополучие, а не за публикуване на скръб за събиране на вашите харесвания в социалната мрежа. Това е неучтиво, безчувствено и неприлично. Порасни, погрижи се за онези хора, за които твърдиш, че толкова се тревожиш, признай грешките си лично и спри да бъдеш толкова нарцистичен“, пише един коментатор.

Други подкрепиха Уолейк, като казаха, че разбират, че съкращаването на хора е емоционален процес, и похвалиха неговата откритост.

Това включва един от бившите му служители, Ноа Смит, който защитава бившия си шеф и казва, че би искал да работи само за мениджъри като него.

„За тези, които искат да ме наемат, аз се интересувам само от работа за хора като Брейдън Уолейк, който има положителен поглед върху живота. Не се интересувам да работя за вас, ако смятате, че да работите повече часове само, за да печелите повече пари, е най-ценният начин да прекарвате времето си.“

Уолейк последва първоначалното си съобщение с последваща публикация, казвайки: „Хей всички, да, аз съм плачещият изпълнителен директор. Не, намерението ми не беше да го правя заради мен или да стана жертва. Съжалявам, че се получи така.“

Андре Спайсър, професор по организационно поведение в Bayes Business School, каза пред CNBC, че постът не е изненадващ предвид текущите тенденции в мениджмънта.

„Това е тенденция, изпълнителните директори и лидерите са насърчавани да бъдат автентични и да внасят истинската си същност в работата“, каза Спайсър. „Това показва истинските им  емоции и реални реакции и хората се насърчават да показват това... така че не е изненадващо“, казва професорът.

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст