"Барби" става най-касовото заглавие на Warner Bros. на всички времена за българския пазар

Това обявиха разпространителите от Alexandra Films

„Още тази седмица очакваме филмът „Барби“ да стане най-касовото заглавие за студио Warner Bros. на всички времена за българския пазар, задминавайки предишния рекордьор „Аквамен“, а предстои да разберем дали няма да достигне този връх и в международен план“, казват от разпространителя на филма за България Alexandra Films.

Снимка: Getty Images

Със своя блокбъстър, надхвърлящ 1 млрд. долара, Грета Геруиг става първата жена, постигнала такъв успех като режисьор.

Лентата на Грета Гъруиг засега е спечелила 459 млн. долара в Северна Америка и 572 млн. долара в международен план.

Въпреки тези резултати засега "Барби" остава вторият най-касов филм за годината. Първото място все още се държи от "Супер Марио Bros.: Филмът", който спечели 1,35 млрд. долара от продажба на билети в световен мащаб.

Очаква се обаче "Барби" да задмине този успех, защото вече трета седмица е начело на боксофиса в Северна Америка.

На второ място е филмът "Опенхаймер" на Кристофър Нолан, чиято печалба е наполовина на "Барби" - 552 млн. долара.

Двата филма излязоха заедно на екран на 21 юли и напълниха киносалоните по света. Интересът към двете ленти беше впечатляващ и премиерите станаха известни като феномена "Барбихаймер".

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст