Всеки втори младеж в България знае какво е Метавселена

БГ Бизнес
 

Според 58,3% от българите, компаниите събират данни, за да им показват реклама след това

Близо 50% от младите българи са запознати с Метавселената, сочи първото проучване на тази тема в България. според ново изследване. 

Над 65% от поколението Z и Милениълите в България очакват от Метавселената да им предложи преживявания, които не биха имали в реалния свят.

„След две години живот във виртуални срещи, налагането на Метавселената като естествена еволюция на социалните медии изглежда въпрос на време.“, каза Александър Дурчев, управител на All Channels Group и допълни, че близо 40% от запитаните очакват тя да навлезе в живота ни в следващите 3 години.

 

Устойчиво пробуждане

 

По темата за устойчивото пробуждане 70% от всички поколения смятат, че са добре информирани по темата опазване на околната среда или са запознати с по-значимите елементи от нея, всички поколения правят едва 4 дейности в тази посока. 

В същото време 47% от потребителите казват, че за тях е важно продуктите и услугите, които избират да опазват околната среда, но едва 21% го правят редовно. 

Средно 70% от българите са позитивно настроени към компании, които произвеждат продукти или организират кампании, насочени към намаляване вредите върху околната среда, но смятат че бизнесът има още много какво да направи в тази посока.

Нищо лично, просто данни?

60,7% от потребителите твърдят, че се притесняват за данните, които предоставят.

11,5 % от българите заявяват, че не биха предоставили лични данни. Генерално българите не разбират ползата, която биха имали, ако споделят данни - за тях не са достатъчно ценни.

Затова и не са особено чувствителни към темата споделяне на лични данни. Българите обаче си дават ясна сметка как в общи линии действа дигиталният маркетинг.

58,3% от всички респонденти заявяват, че компаниите събират данни, за да показват реклама след това.

Welcome to the jungle

Преживяваме ренесанс на общностите. Мнението на други потребители онлайн е един от най-важните елементи, влияещи на взимането на решение за ангажираност с бранд и покупка на продукт. Над 80% от българите са готови да дадат подобна препоръка, когато са имали позитивно потребителско преживяване.

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст