Най-скъпите коли, собственост на футболни звезди
Цените им са наистина впечатляващи
БГ Бизнес
Тристранният проект на НБУ, БАР и БАКА е отличен за своята уникалност от Патентно ведомство
През май 2023г. патентното ведомство на Република България регистрира марка „Рекламна академия®, притежавана от Нов български университет (НБУ), Българска асоциация на рекламодателите (БАР) и Българска асоциация на комуникационните агенции (БАКА).
„Рекламна академия“ има 10 годишна история. Провежда се в НБУ всяка година през февруари, където събира представители на големи бизнеси-рекламодатели, комуникационни агенции и студенти рекламисти, графични дизайнери, маркетолози и др. Менторски групи, съставени от членове на комуникационни агенции и рекламодатели определят бизнес казуси, по които работят студентски отбори. Комуникационните решения, предложени от отборите се оценяват от жури, съставено от лидери на бизнес организации: рекламодатели и комуникационни агенции. Студентите получават обратна връзка от бизнеса, която им помага да доразвият ориентирани към практиката умения и знания.
„Рекламна академия“, освен един много успешен образователен проект, който развива умения, е и среща на комуникационната индустрия в България. В нея студенти, рекламодатели и агенции, работейки заедно се опознават, формират очаквания и градят визия за бъдещето“, споделя доц. д-р Кристиян Постаджиян, заместник-ректор по учебната дейност в НБУ.
„Този проект е пример за успешно партньорство между университет и бизнес. Освен знания, опит и ориентирани към практиката казуси, „Рекламна академия“ дава възможност да се усети духа и ритъма на нашата професия. Със своя синтезиран и иновативен формат той създава атмосфера, която завладява и вдъхновява бъдещите професионалисти“, смята Чавдар Кенаров, Председател на УС на БАКА.
„Рекламна академия“ се наложи като един от най-значимите проекти, свързващи бизнеса и студентите по реклама и маркетинг. Той открива талантите и ги мотивира да се реализират в България, което помага за стабилизиране на трудовия пазар“, твърди Росен Мисов, Изпълнителен директор на БАР.
През първите 10 години в „Рекламна академия“ са се включили 1900 студенти. bTV Media Group е дългогодишен партньор на инициативата.
Цените им са наистина впечатляващи
Подобни стоки, доставяни от организирани престъпни групи, обикновено се унищожават
Досега потребителите, които искаха нов Gmail адрес, бяха принудени да създават изцяло нов акаунт