
Revolut е все по-близо до отваряне на своя банка след рекордна печалба от 1 млрд. долара
Общите приходи на компанията са достигнали около 3,9 млрд. долара
3 млн. лв. са отишли за разходи за медийни услуги
Общо 5.4 млн. лв. са похарчили 24 партии и коалиции за последните парламентарни избори на 9 юни 2025 година, показва одитен доклад на Сметната палата.
Година и два месеца по-рано в състезанието за народни представители са участвали общо 23 партии, коалиции и инициативни комитети, като са разполагали със 7 355 607 лева.
От парите за последните избори 3 млн. лв. са разходите за медийни услуги. Следват наеми за помещения, транспортни средства и рекламни съоръжения – 871 484 лева.
Сметната палата установи пропуски и нарушения в отчетността на част от участниците в последните избори. В 11 случая липсва информация за дарения – не са посочени дарителите, сумите или предназначението на средствата. При 19 финансирания със собствени средства на кандидати (една партия и две коалиции) не е предоставена задължителната информация.
По време на одита е отчетено, че участниците в изборите са декларирали общо 6,6 млн. лв. приходи. Те включват собствени средства, дарения от физически лица и кандидати, както и средства от т.нар. медийни пакети – форма на държавно финансиране за платена предизборна реклама.
Общо 16 политически формации са се възползвали от тази възможност, като сумата на предоставените медийни пакети възлиза на 564 862 лева.
Последвайте businessnovinite.bg в INSTAGRAM
Последвайте businessnovinite.bg във FACEBOOK
Последвайте businessnovinite.bg в LINKEDIN
Общите приходи на компанията са достигнали около 3,9 млрд. долара
През 2024 г. износът на метали от ЕС възлиза на 19 милиона тона
Европейската комисия разследва съдържанието „SkinnyTok“ за екстремно отслабване