Бан на социалните мрежи за деца. Ще проработи ли?
Забраната, която ще обхване платформи като X, TikTok, Facebook и Instagram
Ето колко струва рекламата на страната ни в дигиталната платформа
Министерството на туризма започва да рекламира в Google, съобщи министърът на туризма Зарица Динкова по време на блиц контрола в ресорната парламентарна комисия, цитирана от БНР.
Министерството на туризма вече има кредитна линия от Google в размер на 2,5 милиона евро и съвсем скоро вече ще може да започне рекламата в платформата, каза министър Зарица Динкова.
По нейни думи рекламата на страната трябва да има балансиран подход и да се следва стратегическата цел да се наложи България като четирисезонна туристическа дестинация, като се използват и дигиталните платформи.
В отговор на въпрос министър Зарица Динкова посочи, че по отношение маркетинга и рекламата един от приоритетите са Дунавските общини и пристанища, като се търсят варианти за тяхното позициониране, представяне и включването им към туристическите пакети.
Забраната, която ще обхване платформи като X, TikTok, Facebook и Instagram
От компанията потвърдиха за проблем в световен мащаб
През тази година 75,9 % от регистрираните автомобили са бензинови