
Колко трябва да е минималната почивка между работните дни?
Ето какво казва законът
Така по-лесно ще може да сигнализирате за нелоялен търговец
Потребителите вече имат възможността да подават жалби и сигнали до Комисията за защита на потребителите и през мобилно приложение. Това им позволява да информират КЗП за установени от тях нарушения на място от търговските обекти. Приложението дава възможност на потребителите да заснемат нарушенията и да прикачат снимките като доказателства към жалбите си, съобщи председателят на КЗП Мария Филипова.
В приложението ще се подава и информацията за хода на проверките на КЗП и отговорите на жалбите и сигналите. За използването му потребителите трябва да се регистрират и да попълнят необходимите данни - процес, който отнема 2-3 минути. Регистрираните в сайта на КЗП жалбоподатели получават автоматично достъп и до мобилното приложение.
При подаването на жалба или сигнал потребителите трябва да попълнят задължителните полета и да прикачат необходимите доказателства.
Приложението е разработено от "Информационно обслужване“ АД и е достъпно за двете най-популярни мобилни операционни системи iOS и Android", уточняват от КЗП.
Последвайте businessnovinite.bg в INSTAGRAM
Последвайте businessnovinite.bg във FACEBOOK
Последвайте businessnovinite.bg в LINKEDIN
Ето какво казва законът
Потребителите, които надвишават лимита от 5GB, ще бъдат приканени да преминат към 100GB план за съхранение
Инфлация в еврозоната се ускори през миналия месец