
Revolut е все по-близо до отваряне на своя банка след рекордна печалба от 1 млрд. долара
Общите приходи на компанията са достигнали около 3,9 млрд. долара
Музикалните предпочитания в България - офлайн и ако може за без пари
Въпреки глобалната доминация на Spotify в света на музикалния стрийминг, в България картината е различна. Според данни на Sensor Tower за третото тримесечие на 2024 г., Music Player & MP3 – DDMusic е най-популярното приложение за музика у нас, изпреварвайки Spotify по брой активни потребители.
През третото тримесечие на 2024 г. Music Player & MP3 – DDMusic, разработен от Hitchhike Tech, се радва на постоянно увеличение на седмичните изтегляния, започвайки от приблизително 3,500 в началото на юли и достигайки около 5,400 в средата на септември. Приложението също отбеляза стабилен ръст на седмичните активни потребители, започвайки от 6,800 и достигайки над 10,800 до края на септември. Shazam се нарежда на второ място, като според анализа седмичните активни потребители спадат на седмична база. Spotify е на почетното трето място.
Тази тенденция не е изненадваща, като се има предвид културните навици на българските потребители. Много от тях предпочитат безплатни платформи за слушане на музика и избягват платените абонаменти. Едва 5% от българите плащат за стрийминг на музика. Това показват данните от социологическо проучване на Българската асоциация на музикалните продуценти, проведено в края на 2024 г. Същото проучване показва, че само 21% от българите слушат музика чрез стримийминг платформи като Spotify, Youtube Music, Apple Music и д.р. Българинът е категоричен в своите предпочитания, приложението, на което слушат музика трябва да е офлайн и, ако може, безплатно.
Виждаме подобно сравнение, направено от Similarweb, на най-теглените приложения в категория „Музика и Аудио“. Сравнението обхваща приложения в Google Play в България, а данните са валидни към 20 април. Music Player & MP3 – DDMusic застава на второ място като първата позиция е заета от Lark Player:Music Player & MP3. Това е друго офлайн приложение за музика, което е безплатно. В тази класация Spotify заема едва 6 място.
Последвайте businessnovinite.bg в INSTAGRAM
Последвайте businessnovinite.bg във FACEBOOK
Последвайте businessnovinite.bg в LINKEDIN
Общите приходи на компанията са достигнали около 3,9 млрд. долара
През 2024 г. износът на метали от ЕС възлиза на 19 милиона тона
Европейската комисия разследва съдържанието „SkinnyTok“ за екстремно отслабване