Никола Минков: „Черният петък“ в България вече е по цял месец (ВИДЕО)
Потребители си поръчват еднакви продукти за проба и после ги връщат, което е проблем за бизнеса
Отоплителен сезон 2022/2023 е с по-кратък период на отопление и с по-високи среднодневни температури в сравнение с предходния
Средно 7% икономии от отопление са реализирали клиентите на централното топлоснабдяване в София през този отоплителен сезон. Това сочат данните на топлинния счетоводител Техем. В допълнение към по-кратката и по-топла зима тази година, продължава тенденцията потребителите да спестяват чрез уредите за топлинно счетоводство.
Изравнителните сметки вече са предадени на клиентите, а след 15 август 2023 г. се очаква да бъдат фактурирани от топлофикационното дружество. До информационните справки има и електронен достъп чрез клиентския портал на Техем.
До 31 август т. г. е срокът за клиентите, които не са осигурили достъп за отчет на уредите и към момента са получили сметка със служебни начисления, да заявят допълнително посещение и корекция.
С масовото монтиране на дистанционни уреди, процентът неосигурен достъп продължава да спада, като към момента едва малко над 4 000 клиенти в София остават неотчетени. 65% от уредите, монтирани в имотите на клиентите на Техем вече са с дистанционно отчитане.
Топлинният счетоводител обръща внимание, че изпратените справки до клиентите тази година са без ДДС, поради изричните инструкции за това от топлофикационното дружество в София с оглед на промените в данъчните закони.
Потребители си поръчват еднакви продукти за проба и после ги връщат, което е проблем за бизнеса
Забраната, която ще обхване платформи като X, TikTok, Facebook и Instagram
От компанията потвърдиха за проблем в световен мащаб