
ЕС утроява таксата за пътуване до 20 евро
За кого се отнася таксата?
Тазгодишното издание на конкурса отчете рекорден брой кандидатури
На 27 март се проведоха престижните награди на Българската асоциация на ПР агенциите – BAPRA Bright Awards 2025, под мотото „PRоменяме се, светът също“, които за поредна година отличиха най-добрите постижения в сферата на PR-а и комуникациите. Церемонията по награждаването събра 190 експерти от бранша, които заедно отпразнуваха отличителните PR идеи, силата на думите, иновациите и развитието на индустрията.
Тазгодишното издание на конкурса отчете рекорден брой кандидатури – над 200 в 18 различни категории. All Channels Communication взе престижната награда „Агенция на годината“ и също така грабна златото за „Кампания на годината“ с кампанията “Храна За Размисъл”.
Всички номинации бяха оценени от международно жури от утвърдени експерти, гарантиращи обективност и високи стандарти. Председател на журито бе Боаз Палди, главен творчески директор на Програмата за развитие на ООН, а на самото събитие присъстваха представителите от журито Димитрис Рулиас, Юрген Ганголи и Саймън Гебауер.
„Годишните награди BAPRA Bright Awards са признание на успешните и въздействащи PR кампании на агенциите и техните клиенти. Победителите тази година определено показват размах, творчество и въздействие, което комуникациите имат сред обществото и поставиха следващата летва за надграждане на възможностите на PR комуникациите в България”, споделя Ива Григорова, председател на БАПРА 2024 – 2026.
Водещи на церемонията бяха Флорина Иванова и Иван Боянов, а за атмосферата и доброто настроение по време на събитието се погрижи Деси Андонова, която подготви музикално оформление специално за BAPRA Bright Awards 2025.
Преди официалната церемония, в същия ден от 10 ч. се проведе и PR събитието на БАПРА – "Въздействието на PR". Модератор на събитието бе Елица Кънчева, репортер и продуцент в bTV, а в дискусионните панели се включиха Димитрис Рулиас, който потопи слушателите в темата “Media and PR 2.5: The dynamic landscape and the new tech revolution”, Юрген Ганголи, който разказа за “The Power of PR 2.5: Revolutionizing Communications in the Age of Disruption” и Саймън Гебауер, който проведе дискусия на тема “PR Measured 2.5: The meaning and importance of data in PR”.
Пълният списък с победителите по категории може да намерите тук.
Последвайте businessnovinite.bg в INSTAGRAM
Последвайте businessnovinite.bg във FACEBOOK
Последвайте businessnovinite.bg в LINKEDIN
За кого се отнася таксата?
Средната продължителност на трудовата дейност у нас е 34,8 години
Скутерът може да развие скорост близка до тази на Tesla