FIFA въвежда нов билет за Световното първенство през 2026 г. - ето колко ще струва
Според предишната ценова структура, един фен би похарчил над 5000 паунда
Цитираните данни са от ПАСПОРТ 2023 на е-комерс индустрията в България
Най-големите Топ 10 на българските онлайн магазини съставляват 19,10% от обема на целия B2C (бизнес до потребител) в България за 2022 г., което показва, че бъдещето на търговията не е в множетсвото нишови онлайн магазини, а в големите платформи. Това казва в последното си проучване по темата Българската е-комерс асоциация.
В класацията Топ 10 на българските онлайн магазини, които оперират чрез юридически лица, регистрирани в България.
ЕТО И КЛАСАЦИЯТА:
Цитираните данни са от ПАСПОРТ 2023 на е-комерс индустрията в България
Според предишната ценова структура, един фен би похарчил над 5000 паунда
За 2026 г. ОИСР прогнозира леко забавяне на растежа на реалния БВП в еврозоната
Русия трябва да изплати репарации на Украйна, категорична е Урсула фон дер Лайен