
Disney започва строеж на нов увеселителен парк – ето къде
Това е първият проект за парк на компанията за последните 15 години
Знаете ли какво означават тези лога?
Като обекти на желание автомобилните марки са лесно разпознаваеми по своите лога. Но много от тях имат скрито значение. Ето няколко лога на популярни автомобили и какво означават те.
Maserati
Знаете ли, че братята Мазерати са се вдъхновили за логото на своята компания от статуя с тризъбец? Векове наред статуята на Нептун доминираше на централния площад в Болоня, Италия, където първоначално се намираше централата на Maserati. Интересното е, че тризъбецът първоначално е скициран от Марио, който е художник и единственият от братята Мазерати, който никога не е участвал активно в дизайна или инженерството на автомобили.
Ferrari
Когато основателят Енцо Ферари се срещна с родителите на летящ ас от Първата световна война, те предложиха за късмет колите на Ferrari да копират емблемата на подскачащ кон, тъй като такъв присъства върху изтребителя на сина им. Енцо го направи и добави жълт фон, за да представи Модена, родния му град в Италия. Има теория, че пилотът е започнал да носи лого на кон на самолета си, след като е свалил немски вражески самолет с подобно лого. Смята се, че германският пилот е адаптирал коня си от герба на град Щутгарт - поради което конят Ferrari е подобен на този, който се вижда на герба на Porsche, базирана в Щутгарт компания.
Alfa Romeo
Логото на тази марка изглежда изобразява змия, която се кани да захапе човек. „Алфа“ е акронимът на „Anonima Lombarda Fabbrica Automobili“, докато „Ромео“ е фамилията на човека, купил компанията през 1915 г. Червеният кръст вляво е символът на Милано, представител на времето, когато италианските кръстоносни походи носели щитове с кръст.
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz се ражда, когато двата най-стари производителя на автомобили в света, Daimler и Benz, се сливат през 1926 г. През 1800 г. Daimler изпраща пощенска картичка на жена си, на която е маркирал къщата на семейството на карта с три-върха звезда и думите: „Един ден тази звезда ще блести над нашите триумфални фабрики.“ През 1910 г. тази трилъчева звезда е използвана за първи път върху автомобил; днес трите спици на звездата представляват сухопътна, морска и въздушна механизация.
Hyundai
Въпреки че изглежда просто като наклонено „H“, логото на Hyundai носи много по-дълбоко значение. Това всъщност е стилизирано ръкостискане на доверие между търговец на фирма и щастлив клиент, като компанията се накланя към клиента. Следователно свързващата напречна греда представлява доверие и удовлетвореност на клиента.
Това е първият проект за парк на компанията за последните 15 години
Ето каква е причината
Кой печели повече – мъжете или жените?