
Проучване: Само най-богатите 20% от американците поддържат икономиката на страната
Домакинствата със средни и ниски доходи усещат сериозен финансов натиск
Американският видео стрийминг гигант пусна рекламния си план през ноември 2022 г.,
Услугата на Netflix, включваща реклами, е достигнала 40 млн. активни потребители в цял свят в сравнение с 5 млн. година по-рано, предава Ройтерс. Това обяви американският видео стрийминг гигант, което е ясна индикация, че усилията за привличане на нови потребители с най-евтиния план дават резултат.
Ръстът е отбелязан в момент, в който стрийминг компаниите са изправени пред силна конкуренция и залагат на комбинирани пакети с останалите на пазара, за да задържат абонатите.
Netflix, която пусна рекламния си план през ноември 2022 г., заяви, че 40% от всички регистрации идват от тези абонаменти. От компанията също така казват, че ще пуснат собствена платформа за рекламни технологии до края на 2025 г. в опит да има и по-сериозна ангажираност с потребителите.
Netflix твърди, че ще си партнира с Trade Desk, Google Display & Video 360 и компанията за рекламни технологии Magnite, които ще се присъединят към Microsoft, за да ускорят автоматичната покупка на реклами.
Включващият реклами план на Netflix струва 6,99 долара на месец спрямо 9,99 долара за стрийминг услугата Max на Warner Bros. Discovery и 7,99 долара на месец за Disney+ в САЩ.
По-рано тази седмица Netflix каза, че ще предава два мача от Националната футболна лига по Коледа тази година, увеличавайки усилията си да добави повече програми на живо към своята стрийминг услуга.
Домакинствата със средни и ниски доходи усещат сериозен финансов натиск
Намаляването на разходите е лесно и изисква само няколко навика
Зукърбърг предвижда, че очилата ще се превърнат в „следващата основна компютърна платформа“