
Българското дружество за връзки с обществеността отличи най-добрите комуникационни кампании с PR Приз 2025
Водещи експерти обсъдиха влиянието като ресурс в битката за обществено доверие по време на ПР Фестивал на БДВО „Игри на интереси“
Айтана Лопес има десетки хиляди последователи и печели до 10 000 евро на месец
Испанска агенция за модели съобщи, че е създала първия в страната инфлуенсър с изкуствен интелект, който може да печели до 10 000 евро, или 11 000 долара, на месец като модел.
Euronews съобщи новината въз основа на интервю с Рубен Круз, основател на базираната в Барселона агенция за модели The Clueless, която създаде инфлуенсъра.
Жената, генерирана от AI, Айтана Лопес, е 25-годишна с розова коса. Нейният акаунт натрупа 124 000 последователи в Instagram.
Круз каза, че е решил да проектира Лопес, след като е имал проблеми да работи с истински модели и инфлуенсъри. „Започнахме да анализираме как работим и разбрахме, че много проекти са задържани или отменени поради проблеми извън нашия контрол. Често това е по вина на инфлуенсъра или модела, а не поради проблеми с дизайна“, каза той.
„Направихме го, за да можем да живеем по-добре и да не сме зависими от други хора, които имат его, които имат мании или които просто искат да направят много пари, като позират“, добави той.
Към момента на публикуването в акаунта на Лопес в Instagram бяха споделени 56 снимки.
Последните й истории в Instagram я показват как пие коктейли вечер и ходи на фитнес. Агенцията е създала изображенията с помощта на Photoshop.
Тя е описана като "силна и решителна жена" и "страстен Скорпион", с любов към видеоигрите и фитнеса. Тя може да направи малко над 1000 евро на реклама и печели от 3000 евро до 10 000 евро на месец.
Марта Бийно от Business Insider наскоро съобщи, че броят на AI моделите нараства и че те намират успех в социалните медии и платформите за съдържание за възрастни. Някои примери включват Емили Пелегрини, влиятелна AI, която има малко над 100 000 последователи в Instagram.
Водещи експерти обсъдиха влиянието като ресурс в битката за обществено доверие по време на ПР Фестивал на БДВО „Игри на интереси“
Платформата е залята с обяви от този тип
Цените може да са до 44% по-ниски