Топ 5 защитени професии от държавата за 2024/2025
В кои професии има най-малко кадри?
Механичното създание вече може да бъде видяно в зоните на Терминал 2
Първият роботизиран асистент за почистване, наречен SOFie, започна работа на Летище София. SOFie току-що кацна от Сингапур, казват от пресслужбата на летището.
Механичното създание, снабдено с най-съвременните технологични и оперативни възможности, вече може да бъде видяно в зоните на Терминал 2 където внимателно извършва своята дейност сред пътниците и техния багаж търпеливо изчакващи времето до своята мечтана коледна ваканция.
Роботът съвместява най-новите тенденции в електрониката и роботостроенето, оборудван е с множество сензори, които му позволяват да изпълнява задълженията си по почистване. SOFie има капацитет за 5-часова смяна с едно зареждане на батерията или за час почиства пространство от 1 450 м2. Нейната производителност се отличава с висока аспирационна мощност и с ниска консумация на вода, което е постигнато чрез внедряване на най-новите технологични решения и отговаря на политиката за устойчивост, заложена в програмата на „СОФ Кънект“.
„Много сме горди, че сме първата компания, която в партньорство със „СОФ Кънект“ въвежда роботиката на българско летище. Нашата концепция за роботизация вече е внедрена на почти всички летища, обслужвани от Sasse Group. Освен желанието ни да бъдем признати за посланик на иновациите, ние се стремим да отговорим и на предизвикателствата, свързани с набирането на персонал в резултат от пандемията. Разбира се, един почистващ робот не може да замени изцяло добрия персонал, но може да помогне за компенсиране на недостига на работна ръка и за повишаване на хигиенните стандарти на летището“, заяви Бени Вундерлих, управляващ директор на Sasse Group, по повод представянето на SOFie.
Пътувате от летище София? Огледайте се за SOFie и със сигурност ще я видите в нейната естествена работна среда – Терминал 2.
В кои професии има най-малко кадри?
Кога левът ще престане да бъде средство за плащане?
Под собствеността на Мъск X е активно рекламиран като алтернатива на традиционните медии