
В тази страна са единствени два ресторанта на McDonald's изцяло за вегетарианци
Ето къде можете да ги посетите
Новите апартаменти ще дебютират през 2024 г.
Във вторник American Airlines разкри, че е добавила "апартаменти" в някои от своите самолети, които пътуват на най-дълго разстояние, в опит да открие клиенти с висока платежоспособност, съобщава CNBC.
Новите апартаменти, които ще включват легнали седалки и плъзгаща се врата за повече уединение, ще дебютират през 2024 г. и ще отбележат края на познатата до сега първа класа на компанията.
Твърде рано е да се знае какви ще бъдат цените на билетите след две години, но разликата в цената между автобусните и самолетните билети от бизнес класа е огромна. Например, пътуване между Ню Йорк и Париж с тръгване на 18 октомври и връщане седмица по-късно струва 935 долара в стандартна икономична класа и 5981 долара в бизнес класа.
Все още няма информация за цената на новите апартаменти в самолетите, но съ сигурност те ще надвишават досегашната цена на бизнес класата.
Инициативата е последното усилие на авиокомпания да добави повече места за пътници, готови да платят по-висока цена за повече комфорт на борда. Главни ръководители на авиокомпании в САЩ наскоро казаха, че туристите плащат повече за повече първокласни места.
Авиокомпаниите свиват или постепенно премахват първокласните кабини от години, за да могат да се поберат в обновени седалки в бизнес класа и премиум икономични секции.
Базираният във Форт Уърт, Тексас American заяви, че първокласните места в неговите самолети за дълги разстояния ще нараснат с повече от 45% до 2026 г.
Новите самолети Boeing 787-9 ще имат 51 апартамента, плюс 32 премиум икономични места. Превозвачът също така планира да преоборудва своите самолети 777-300ER, за да включва 70 апартамента и 44 първокласни икономични апартамента.
Новите Airbus A321XLR ще имат 20 апартамента и 12 първокласни икономични места, каза American.
Ето къде можете да ги посетите
Платформата ще начислява допълнителна такса, ако добавите човек извън домакинството си
Продуктът е създаден специално за американския пазар