
На цена до 9000 лева: Какво представлява „златен“ мобилен номер?
Платиненият номер пък достига космическа цена от над 30 000 лева
„Затегнете коланите! Вашето безпилотно превозно средство е на път“
„Затегнете коланите! Вашето безпилотно превозно средство е на път“
Американската компания за споделено пътуване Lyft заяви, че си партнира с китайската фирма за изкуствен интелект Baidu, за да донесе роботизирани таксита в Европа през следващата година, съобщава Euronews. Роботаксито може да бъде достъпно в Германия и Великобритания в приложението Lyft още през следващата година.
Партньорството ще позволи автономните превозни средства (AV) Apollo Go от шесто поколение на Baidu да бъдат достъпни за пътуване чрез приложението Lyft в Германия и Вликобритания „в очакване на регулаторно одобрение“, съобщи Lyft в понеделник в прессъобщение.
Baidu планира да увеличи автопарка си до „хиляди превозни средства“ в цяла Европа през следващите години, се казва в публикация в социалната медийна платформа X.
Съобщението идва дни след като Lyft обяви, че е придобила приложението за таксита FREENOW от BMW и Mercedes Benz за приблизително 200 милиона долара (172,8 милиона евро), разширявайки дейността си до 180 града в девет страни в Европа.
Lyft, която досега имаше много слабо присъствие в Европа, заяви, че ще даде приоритет на Германия и Обединеното кралство, отчасти поради съществуващото присъствие на FREENOW в тези страни, както и на техните „дълбоки взаимоотношения с местните регулатори и таксиметрови оператори“.
За Baidu това е последното от поредица партньорства за разширяване на обхвата на компанията извън Китай.
Миналия месец Baidu си партнира с Uber, за да пусне своите автономни автомобили на пазари извън САЩ и Китай, като се фокусира специално върху Близкия изток в градове като Дубай и Абу Даби, както и върху Азия.
Последвайте businessnovinite.bg в INSTAGRAM
Последвайте businessnovinite.bg във FACEBOOK
Последвайте businessnovinite.bg в LINKEDIN
Платиненият номер пък достига космическа цена от над 30 000 лева
Тази шведска стартираща компания ли е отговорът на недостига на боеприпаси в Европа?
Как профилите ще бъдат засегнати?