
Тръмп се надява за търговско споразумение между САЩ и ЕС
Първото споразумение с Великобритания вече е факт
Целта е да се улесни потребителското изживяване
Netflix представи обновен дизайн на началната си страница с цел да улесни търсенето на филми и сериали за своите абонати, пише CNBC.
С цел да подобри потребителското изживяване, Netflix въвежда също вертикален видеофийд, който според компанията по-добре отговаря на начина, по който потребителите гледат и споделят съдържание на мобилни устройства. Компанията обяви и че проучва начини за интегриране на генеративен изкуствен интелект в платформата в партньорство с OpenAI.
Новите функции, като по-видими пътища за намиране на съдържание, ще включват препоръки в реално време, които се адаптират към „настроението и интересите на зрителите в момента“, се казва в прессъобщение на Netflix. Актуализациите ще станат достъпни за абонати по целия свят в следващите месеци.
Новият дизайн на Netflix, чиято цел е да помогне на абонатите да открият повече съдържание от огромната библиотека със сериали и филми, идва на фона на острата конкуренция сред стрийминг платформите. Конкуренти като Max на Warner Bros. Discovery и платформите на Disney се стремят да увеличат приходите и рентабилността си не само чрез привличане на нови клиенти, но и чрез задържането им.
Netflix предприе серия от промени в бизнеса си — включително по-евтин абонамент с реклами и ограничаване на споделянето на пароли — след кратък период на застой в растежа на клиентите през 2022 година.
Оттогава насам броят на новите абонати на Netflix се увеличава. Компанията отчете 300 милиона платени абонамента през януари, което е рекордно увеличение с 19 милиона спрямо предходното тримесечие.
Макар че Netflix спря да обявява броя на абонатите си на тримесечна база от първото фискално тримесечие на 2025 г., приходите ѝ са нараснали с 13% за този период.
Последвайте businessnovinite.bg в INSTAGRAM
Последвайте businessnovinite.bg във FACEBOOK
Последвайте businessnovinite.bg в LINKEDIN
Първото споразумение с Великобритания вече е факт
Кои са най-посещаваните дестинации?
Как ЕС пази потребителите чрез системата Safety Gate?