Бан на социалните мрежи за деца. Ще проработи ли?
Забраната, която ще обхване платформи като X, TikTok, Facebook и Instagram
Сметнати заедно, Hyundai, Kia и Genesis биха били вторият най-продаван производител на електромобили в САЩ след Tesla
Южнокорейските автомобилни производители Kia, Hyundai и марката за луксозни автомобили Genesis обявиха, че техните електрически превозни средства в САЩ ще имат портове за зареждане на станциите на Tesla, считано от последното тримесечие на 2024 г. Това ще позволи на собствениците на тези превозни средства да използват безпроблемно зарядните устройства на компанията на Мъск.
Марките се присъединяват към Ford, General Motors, Mercedes-Benz, Nissan, Honda и други в обещанието да преминат към северноамериканския стандарт за зареждане на Tesla.
През 2025 г. Hyundai ще започне да предоставя адаптери на собствениците на по-стари модели на Hyundai с портове за комбинирана система за зареждане, с които техните електромобили в момента се произвеждат. Адаптерите ще позволят на тези електромобили да използват и зарядни устройства на Tesla.
Трите южнокорейски автомобилни производители са част от Hyundai Motor Group, въпреки че Hyundai и Kia работят като отделни компании в САЩ.
Голяма стъпка
Това бележи особено важно развитие за системата за зареждане на Tesla. Сметнати заедно, Hyundai, Kia и Genesis биха били вторият най-продаван производител на електромобили в САЩ след Tesla, според данни от Kelley Blue Book. Трите марки заедно са продали 37 800 електрически автомобила през първата половина на 2023 г. Tesla е продала повече от 330 000 през този период.
В момента Hyundai предлага три напълно електрически модела в САЩ. Ioniq 5 и Ioniq 6, а Kona Electric е изцяло електрическа версия на компактния SUV Kona.
Kia предлага EV6, който споделя своя инженеринг с SUV-овете Ioniq на Hyundai; и Niro EV, който споделя инженерството с Kona. Genesis продава изцяло електрически версии на своя седан G80 и SUV GV70, както и само електрическия SUV GV60.
Tesla се отваря към конкуренцията
Неотдавна системата за зареждане на Tesla беше собствена и можеше да се използва само от собствените й превозни средства. Но главният изпълнителен директор Илон Мъск обяви в края на 2022 г., че кани други производители на автомобили и компании за зареждане да използват системата на неговата компания и нейните стандарти за проектиране на зареждане.
Забраната, която ще обхване платформи като X, TikTok, Facebook и Instagram
От компанията потвърдиха за проблем в световен мащаб
През тази година 75,9 % от регистрираните автомобили са бензинови