Създадоха цифров шрифт с почерка на Георги Раковски
Той е безвъзмездно достъпен за всички
Кои са производителите на електромобили BYD?
Евтините електрически превозни средства от Китай вече навлизат в Европа, постепенно придобивайки една от най-големите индустрии в региона. BYD, която изпревари Tesla в края на миналата година като най-големият световен производител на електромобили, е на път да вдигне залозите.
Китайският производител обяви планове миналия месец да представи своя Seagull хечбек в Европа през следващата година. Автомобилът предлага първокласни функции като въртящ се сензорен екран и безжично зареждане на телефона и се продава за по-малко от 10 000 долара в Китай. Дори след добавянето на екстрите, за да отговарят на европейските стандарти, ръководителите на BYD очакват да продадат Seagull за по-малко от 20 000 евро на континента.
Това ще струва четириместните автомобили с хиляди под електрическите автомобили, на които Stellantis NV, Renault SA и други разчитат, за да им помогнат да преодолеят енергийния преход. Неговото предстоящо пристигане засилва натиска върху европейските автомобилни производители за господство в ерата на двигателите с вътрешно горене. Едно антисубсидийно разследване от Брюксел едва ли ще премахне заплахата.
Seagull спечели аплодисменти за качеството на изработката, дизайна и технологиите, които BYD е вложил за цената. Компанията планира и да представи по-висок клас EV от 25 000 евро преди градския автомобил, каза европейският управляващ директор Майкъл Шу на индустриално събитие в Лондон този месец. Плановете на BYD за два завода в региона ще помогнат да притъпи ефектите от митата на Европейския съюз, които имат за цел да забавят пътя му.
Моделът вече се справя добре в чужбина. В Мексико, където колата е наречена Dolphin Mini, шофьорите се стичат към колата от 358 800 песо (19 780 долара) от представянето ѝ през февруари, въпреки неравномерната инфраструктура за зареждане, която все още е в начален стадий.
BYD е в авангарда на китайските производители на автомобили, които все повече се насочват към износа, след като поеха контрола над вътрешния си пазар. Главният изпълнителен директор на Tesla Илон Мъск предупреди през януари, че китайците „до голяма степен ще унищожат“ повечето други производители на автомобили, ако не бъдат издигнати търговски бариери.
Докато президентът Джо Байдън премина към почти четирикратно увеличение на американските мита върху китайските електромобили, като по същество затръшна вратата на този внос, митата са по-сложни за Европа. Производителите на автомобили в региона са по-зависими от китайския пазар, отколкото американските им колеги, което ги прави уязвими. Пекин подчерта това в сряда, сигнализирайки, че може да отприщи мита до 25% върху вносните автомобили с големи двигатели - ход, който ще удари особено тежко Mercedes-Benz и BMW.
Планът на Европа за постепенно спиране на продажбите на автомобили с двигатели с вътрешно горене също ще изисква по-евтини автомобили, за да се насърчи приемането на масовия пазар. ЕС започна своето проучване на китайската EV индустрия миналата година и е близо до решение за повишаване на налозите, но някои ръководители и експерти в индустрията се отказаха.
Кои са производителите на електромобили BYD?
Основана през 1995 г., BYD започва с производството на батерии, преди да разшири дейността си в автомобилите през 2003 г. Започва да продава леки автомобили в Европа преди три години и предизвиква сензации както на автомобилните изложения в Париж, така и в Мюнхен.
Акциите на BYD поскъпнаха с 9,6% тази година, след като загубиха 23% през 2023 г. Засега бившата британска марка MG Motor е водеща, след като прекара години, за да възстанови своята дилърска мрежа и клиентска база след придобиването ѝ през 2007 г. от Shanghai Automotive Industry Corp. . Сега той има втория най-продаван електромобил в Обединеното кралство с произведения в Китай MG4, след Model Y на Tesla.
Той е безвъзмездно достъпен за всички
Шансовете за спечелване на джакпота са 1 към 1,22 милиона
Красавицата, която загърби сигурната си работа и се отдаде на мечтите