САЩ наложи санкции на Газпромбанк, за да ограничи износа на руски газ
Европейските държави използват банката, за да плащат газа, който все още купуват от Русия
Това, което ще бъде наистина ефективно е пътниците да приберат багажа си, който да не стои разпръснат навсякъде по пътеките
Нищо не прогонва празничния дух и не повишава кръвното налягане повече от тълпа от хора, които се опитват да се качат на борда на самолет, да приберат ръчния си багаж и да се промушат един покрай друг до седалките в средата на самолета.
Нов метод за качване на борда, който United Airlines въведе, кара хората да не мислят за всичко това загубено време с нови, мъчителни подробности. И докато United твърди, че новият им метод за качване ще облекчи разочарованието, професор по физика в Лас Вегас казва, че има още по-ефективен начин.
Според професора от Университета на Невада, Лас Вегас, Джейсън Стефан, проблемът е доста прост и всичко е свързано с разстоянието.
Това, което ще бъде наистина ефективно е пътниците да приберат багажа си, който да не стои разпръснат навсякъде по пътеките. Така че вместо двама души да прибират багажа си заедно, можете да имате 10 души, които прибират багажа си наведнъж.
Ето как би работило, стъпка по стъпка, според метода на Стефан:
Самолетът трябва да приема качващи се пътници само от едната страна, например от дясната страна.
Пътниците в четни редици, със седалки до прозореца, от тази страна на самолета, ще се качат първи. От тези хора първи ще се качат онези, които седят в задната част на самолета.
Пътниците от четните редове на средните седалки ще бъдат пуснати следващи.
Пътниците на четни седалки със седалки до пътеката от тази страна ще бъдат трети, качвайки се отзад напред.
В този момент всички четни редове от едната страна на самолета са пълни.
След това процесът се повтаря с четните редове от противоположната страна на самолета.
След като всички четни редове от двете страни на самолета са запълнени, процесът на качване ще премине към редовете с нечетни номера.
Прозорец, среда, пътека, качване отзад напред, от едната страна ...
...и после другото...
... докато всички се качат на борда с багажа си.
Основното нещо е хората да се разпръснат, така че когато прибирам багажа си, да имам един допълнителен ред място. Това ще попречи на хората да се блъскат с лакти, опитвайки се да вдигнат тежки куфари над главите си.
Новият метод за качване на борда на United Airlines също включва система за прозорец, средна пътека, но авиокомпанията все още позволява първа класа и бизнес класа да се качат преди пътници от икономична класа.
Идеята на Стефан също не е нова: Той за първи път публикува този метод за качване на борда на самолети през 2008 г. След това отново тества резултатите през 2011 г. След всички тези тестове казва, че неговият метод може да спести ценни минути дори от най-бързите методи за качване в момента.
А когато става въпрос за летене, времето е пари. Всички тези спестени минути на борда на самолети могат да се равняват на допълнителен кратък полет или два, които авиокомпаниите могат да добавят всеки ден.
Европейските държави използват банката, за да плащат газа, който все още купуват от Русия
Производството на мляко достигна 160,8 милиона тона през 2023 г.
52 % от лондончани не смятат, че коронацията трябва да се плаща от данъкоплатците